What You Know? (Radio Version) lyrics song by T.I.

Here is the song lyric of T.I. : and you can also sing and watch music video

Yeah hey hey hey hey hey.
What You Know about that?
What You Know about that?
What You Know about that?

Hey, don't you know I got k** by the 3?
When I chirp, shawty, chirp back
Louis knapsack where I holdin' all the work at.
What You Know about that?
What You Know about that?
What You Know about that?
Hey I know all about that
Loaded .** (hey) (oh) on the low where the cheese at
Fresh off the jet to the 'jects where the G's at.
What You Know about that?
What You Know about that?
What You Know about that?
Hey I know all about that.

See me in your city, sittin' pretty, know I'm shinin' dog
Ridin' with a couple Latin broads & a China doll (Hey)
& you know how we ball (Hey)
Ridin' in shiny cars (Hey)
Walk in designer malls (Hey)
Buy everything we saw
You know about me, dog (Okay)
Don't talk about me, dog (Okay)
& if you doubt me, dog (Okay)
You better out me, dog (Oh)
I'm throwed off slightly, bro (Oh)
Don't wanna fight me, bro (Oh)
I'm fast as lightning, bro (Oh)
You better use your Nikes, bro (Yeah)
I Know you don't like me cause (Y-Y-Yeah)
Your bitch most likely does (Y-Yeah)
She see you on them dubs (Yeah)
In front of every club (What?)
I be on dro, I'm buzzed (What?)
Gave every hoe a hug (What?)
N***** don't show me mugs (What?)
'Cause you don't know me, cous.

Don't you know I got k** by the 3?
When I chirp, shawty, chirp back
Louis knapsack where I holdin' all the work at.
What You Know about that?
What You Know about that?
What You Know about that?
Hey I know all about that
Loaded .** (hey) (oh) on the low where the cheese at
Fresh off the jet to the 'jects where the G's at.
What You Know about that?
What You Know about that? (Hey hey)
What You Know about that? (What they know 'bout this s*** here, man?)
Hey I know all about that (Hey)

Candy on the '64 leather guts and fish's bowl
50 on the pinky ring just to make my fist glow (Hey)
Your bitches get low (Hey)
Because I get dough (Hey)
So what I'm rich, hoe (Hey)
I'll still pull a kick do'
What you talkin' sh** for?
& gotta run & get folk?
Got you a-yellin' I thought you put out a (What?) & hit 'fore
But you's a scary dude (Okay)
Believed by very few (Okay)
Just keep it very cool (Okay)
Or we will bury you (Oh)
See all that attitude's (Oh)
Unnecessary, dude (Oh)
'Cause you never carry tools
He's Not even square he cube (What?)
You got these people fooled (What?)
Who see you on the tube (What?)
Whatever try the crew (What?)
They'll see you on the news.

Don't you know I got k** by the 3? (Hey)
When I chirp, shawty, chirp back (Hey hey hey)
Louis knapsack where I holdin' all the work at (Hey hey hey, hey asshole)
What You Know about that? (Hey asshole)
What You Know about that? (Hey asshole)
What You Know about that? (Hey hey hey)
Hey I know all about that (Hey hey hoe)
Loaded .** (hey) (oh) on the low where the cheese at (Yeah yeah)
Fresh off the jet to the 'jects where the G's at (Hey hey hey, West Side, n****)
What You Know about that? (Hey asshole)
What You Know about that? (Hey asshole) (I'm talkin' to you, homie)
What You Know about that?
Hey I know all about that.

Fresh off the jet to the block, burnin' rubber with the top popped
Poppin' bustin' bustin' I tell 'em stop, it make the block hot (Hey)
Your label got got (Hey)
'Cause you are not hot (Hey)
I got the top spot (Hey)
& it will not stop
Hey, video or not, dog, we'll bust it 'till the Glock stop
Drag you out that Bentley coupe & take it to the chop shop (Oh)
Poppin' we not y'all (Oh)
If it may pop off
I'll answer the question (Oh)
"Will I get your block knocked off?" (Yeah)
Hey, what it is, bro (Y-Y-Yeah)
Look, I will kill, bro (Y-Yeah)
I'm in your hood. (Yeah)
If you a gangsta, what you hid for?
Somebody better get bro 'fore he get sent for
You say you wanna squash it. (What?)
What you still talkin' shit for?

Don't you know I got k** by the 3?
When I chirp, shawty, chirp back
Louis knapsack where I holdin' all the work at.
What You Know about that?
What You Know about that?
What You Know about that?
Hey I know all about that
Loaded .** (hey) (oh) on the low where the cheese at
Fresh off the jet to the 'jects where the G's at.
What You Know about that?
What You Know about that?
What You Know about that?
Hey I know all about that.


Other Music Video Related to T.I. What You Know? (Radio Version)

Others Lyrics by T.I.

Singer Artist Name - Song Title
T.I. 2 Glock 9's lyrics
T.I. 24's lyrics
T.I. 24's (Radio Edited) lyrics
T.I. 56 Bars (Intro) lyrics
T.I. 56 Bars Intro (Clean) lyrics
T.I. A Better Day lyrics
T.I. Act I (T.I.P.) lyrics
T.I. Act I: T.I.P. lyrics
T.I. Act II (T.I.) lyrics
T.I. Act III: T.I. vs T.I.P. The Confrontation lyrics
T.I. All She Wrote lyrics
T.I. Amazing lyrics
T.I. ASAP lyrics
T.I. ASAP (Clean) lyrics
T.I. ASAP (Remix Feat. P$C) lyrics
T.I. At The Bar lyrics
T.I. Bankhead lyrics
T.I. Be Better Than Me lyrics
T.I. Be Easy lyrics
T.I. Beautiful Lies lyrics
T.I. Better Than This lyrics
T.I. Bezzle lyrics
T.I. Big Picture lyrics
T.I. Big Shit Poppin lyrics
T.I. Big Things Poppin lyrics
T.I. Big Things Poppin' lyrics
T.I. Big Things Poppin' (Clean) lyrics
T.I. Big Things Poppin' (Do It) lyrics
T.I. Big Things Poppin' (Radio Version) lyrics
T.I. Bitch Who lyrics
T.I. Bounce Like This lyrics
T.I. Bring 'Em Out (Clean) lyrics
T.I. Bring Em Out lyrics
T.I. Castle Walls lyrics
T.I. Champ Is Here lyrics
T.I. Chillin With My Bitch lyrics
T.I. Chooz U lyrics
T.I. Collect Call lyrics
T.I. Coming Back lyrics
T.I. Countdown lyrics
T.I. Crown Me lyrics
T.I. Da Dopeman lyrics
T.I. Day Dreaming lyrics
T.I. Dead & Gone (Clean) lyrics
T.I. Dead & Gone (feat. Justin Timberlake & Timbaland) lyrics
T.I. Dead & Gone (Radio Cut) lyrics
T.I. Dead & Gone (Radio Version) lyrics
T.I. Dead And Gone lyrics
T.I. Do It lyrics
T.I. Do U Potna lyrics
T.I. Do Ya Thang lyrics
T.I. Doin' My Job lyrics
T.I. Don't You Wanna Be High lyrics
T.I. Dope Boi Fresh lyrics
T.I. Dope Boyz lyrics
T.I. Down Like That lyrics
T.I. Dying In Your Arms lyrics
T.I. Every Chance I Get lyrics
T.I. Everything On Me lyrics
T.I. Feeling You lyrics
T.I. Follow Your Dreams lyrics
T.I. Freak Through lyrics
T.I. Front Back lyrics
T.I. Front Back (feat. Mannie Fresh & Bun B & Pimp C) lyrics
T.I. Fuck Da City Up lyrics
T.I. Get Back Up lyrics
T.I. Get Dat lyrics
T.I. Get It lyrics
T.I. Get Loose lyrics
T.I. Get That Money lyrics
T.I. Get Ya Shit Together lyrics
T.I. Get Yo Girl lyrics
T.I. Good Life lyrics
T.I. Goodbye,my Dear lyrics
T.I. Goodlife lyrics
T.I. Goodlife/Phone Call Skit lyrics
T.I. Got Your Back lyrics
T.I. Grand Royal lyrics
T.I. Hands Up lyrics
T.I. Heavy Chevys lyrics
T.I. Hell Of A Life lyrics
T.I. Hello lyrics
T.I. Help Is Coming lyrics
T.I. Here We Go Again lyrics
T.I. Here Ye, Hear Ye lyrics
T.I. Hero lyrics
T.I. Holla If You Hear Me lyrics
T.I. Hotel lyrics
T.I. How Life Changed lyrics
T.I. Hurt lyrics
T.I. Hustla lyrics
T.I. Hustlin' lyrics
T.I. I Can't Be Your Man lyrics
T.I. I Can't Help It lyrics
T.I. I Can't Quit lyrics
T.I. I Know You Missed Me lyrics
T.I. I Still Love You lyrics
T.I. I Still Luv You lyrics
T.I. I'm A King ft Lil Scrappy and P$C lyrics
T.I. I'm a King Remix feat. The Game and Young Blaze lyrics
T.I. I'm Back lyrics
T.I. I'm Flexin lyrics
T.I. I'm Illy lyrics
T.I. I'm Serious lyrics
T.I. I'm Serious Remix lyrics
T.I. I'm Straight lyrics
T.I. I'm Straight (feat. B.G. & Young Jeezy) lyrics
T.I. I'm Talkin' To You lyrics
T.I. I'm Talkin' To You (Clean) lyrics
T.I. I'm Talking To You lyrics
T.I. If I lyrics
T.I. Im That Nigga lyrics
T.I. Intro lyrics
T.I. It's All G lyrics
T.I. Its All G lyrics
T.I. King And Queen lyrics
T.I. King Back lyrics
T.I. King Of Da South lyrics
T.I. King On Set lyrics
T.I. Kingback lyrics
T.I. Kingofdasouth lyrics
T.I. Lay Me Down lyrics
T.I. Let Me Tell You Something lyrics
T.I. Let My Beat Pound lyrics
T.I. Let's Get Away lyrics
T.I. Like I Do lyrics
T.I. Limelight lyrics
T.I. Live In The Sky lyrics
T.I. Live In The Sky (feat. Jamie Foxx) lyrics
T.I. Live Your Life lyrics
T.I. Long Live Da Game lyrics
T.I. Look What I Got lyrics
T.I. Love This Life lyrics
T.I. Mind On My Money lyrics
T.I. Motivation lyrics
T.I. Mr. Kodak lyrics
T.I. My Air Forces lyrics
T.I. My Life lyrics
T.I. My Life Your Entertainment lyrics
T.I. My Life Your Entertainment (feat. Usher) (Album Version) lyrics
T.I. My Swag lyrics
T.I. My Type lyrics
T.I. New Orleans Nightmare (Off Tha Charts) lyrics
T.I. No Matter What lyrics
T.I. No Mercy lyrics
T.I. No More Talk lyrics
T.I. No Sweat lyrics
T.I. No, No, No Remix lyrics
T.I. On Top Of The World lyrics
T.I. Outro lyrics
T.I. Pledge Allegiance To The Swag lyrics
T.I. Poppin Bottles lyrics
T.I. Porn Star lyrics
T.I. Prayin' For Help lyrics
T.I. Praying For Help lyrics
T.I. Propane lyrics
T.I. Raw lyrics
T.I. Ready For Whatever lyrics
T.I. Ready Set Go lyrics
T.I. Remember Me lyrics
T.I. Respect This Hustle lyrics
T.I. Ride Wit Me lyrics
T.I. Ride Wit' Me lyrics
T.I. Right Now lyrics
T.I. Round Here lyrics
T.I. Rubber Band Man lyrics
T.I. Salute lyrics
T.I. Shit Popped Off lyrics
T.I. Show It To Me lyrics
T.I. Slide Show lyrics
T.I. Slideshow lyrics
T.I. Stand Up lyrics
T.I. Stand Up Guy lyrics
T.I. Standup Guy lyrics
T.I. Still Ain't Forgave Myself lyrics
T.I. Strip lyrics
T.I. Strip (feat. Trey Songz & Young Dro) lyrics
T.I. Swagga Like Us lyrics
T.I. Swagger Like Us lyrics
T.I. Swing Ya Rag lyrics
T.I. T.I. Vs. T.I.P. lyrics
T.I. Tell 'Em I Said That lyrics
T.I. Tha King lyrics
T.I. The Breakup lyrics
T.I. The Greatest lyrics
T.I. The Hottest lyrics
T.I. Told You So lyrics
T.I. Top Back lyrics
T.I. Top Back (Remix) lyrics
T.I. Topback lyrics
T.I. Touchdown lyrics
T.I. Trap Muzik lyrics
T.I. Turn Me On (Remix) lyrics
T.I. U Don't Know Me lyrics
T.I. U Don't Know Me (Clean Version) lyrics
T.I. Undertaker lyrics
T.I. Watch What You Say To Me lyrics
T.I. We Do This lyrics
T.I. Welcome Back To The Trap lyrics
T.I. Welcome To The World lyrics
T.I. What Happened lyrics
T.I. What They Do lyrics
T.I. What Up, What's Haapnin' lyrics
T.I. What Up? What's Happenin'? lyrics
T.I. What You Know lyrics
T.I. What You Know? lyrics
T.I. What You Know? (Clean) lyrics
T.I. What You Know? (Radio Version) lyrics
T.I. What's Yo Name? lyrics
T.I. Whatever You Like lyrics
T.I. Whatever You Like (Clean) lyrics
T.I. Whatever You Like (Radio) lyrics
T.I. Whatever You Like (Radio/Video Edit Version) lyrics
T.I. Whatever You Like (Radio/Video Version) lyrics
T.I. Why I'm Serious (Interlude) lyrics
T.I. Why U Mad At Me lyrics
T.I. Why You Wanna lyrics
T.I. Why You Wanna? lyrics
T.I. Ya Hear Me lyrics
T.I. Yeah lyrics
T.I. Yeah Ya Know (Takers) lyrics
T.I. You Ain't Fly lyrics
T.I. You Ain't Hard lyrics
T.I. You Ain't Missin' Nothin' lyrics
T.I. You Ain't Missin' Nothin' (Paper Trail) lyrics
T.I. You Ain't Missin' Nuttin' lyrics
T.I. You Don't Know Me lyrics
T.I. You Don't Know Me (Clean) lyrics
T.I. You Know What It Is lyrics
T.I. You Know Who lyrics
T.I. Your The Best lyrics

T.I. - What You Know? (Radio Version) Lyrics © copyright notice

All T.I. - What You Know? (Radio Version) lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All What You Know? (Radio Version) lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2017-03-23 01:26:57 in under 9 µ seconds