What Up? What's Happenin'? lyrics song by T.I.

Here is the song lyric of T.I. : and you can also sing and watch music video

med by T.I.

[Chorus: T.I.]
Hey, What's Happenin'? (What it is you all)
All you haters, Can get at me (Center Hill, {?} What it do)
'Cause I hear ya, and I'm watchin'(Church Creek, South Grand stand up)
But I'm serious (It's the king bitch, yeah)
Haters, so all I got to say is what up? (Here we go)
What's happenin'? (What's happenin' baby?)
All you haters (Hey! I know you had a good time didn't ya?)
'Cause I hear ya, and I'm watchin'
But I'm still here, I ain't stoppin'.
So what up? What's happenin'?
All you haters, Can get at me
'Cause I hear ya, and am watchin'
But I'm serious.
Haters, so all I got to say is what up?

[Verse 1: T.I.]
What it is bruh? What it do man?
Still the man from Japan to the blue flame
Still hit the door and make it rain with the loose change
I bet that what he get a show, now that's a damn shame
I get that what he hatin' fo' boy you so damn lame
Sucker Nigga
You click the same, a just a bunch of walkin' shit stains
Disgrace the '80, gave the city such a bad name
You way back in my rare view mirror, I'm in the fast lane
But still I hear you loud 'n' clear on you little' song
Go on get you dissin' on while the king gone
Your self-esteem gone, 'cause I'm back now
Let's see if we can't teach these niggas how to act now
You kissin' at them, you jumpin' bad now
I check your ass then, I shut your ass down
And I deliver front 'n' center never back down.
Who get the last laugh now sucker nigga?

[Chorus:]
What Up? What's Happenin'?
All you haters, Can get at me
Cause I hear ya, and I'm watchin'
But I'm serious
I ain't stoppin'.
So what up? What's happenin'?
All you haters, Can get at me
Cause I hear ya, and I'm watchin'
But I'm serious.
Haters, so all I got to say is what up?

[Verse 2: T.I.]
I got a front street swag and a side street hustle
Center Hill, Cedar Ave, that's where I be sucker
South Grand church street, first with the work
We can get into commercial if you need some chirp me
Hey, what I care 'bout who you assholes sayin' they ain't heard of me
I'm certified certainly them videos ain't hurtin' me
I still ride with the windows rolled down
All around the A-town
Like it's fina' go down
If there was ever any questions niggas fina' know now
Won't retire my thorn, nor surrender no crown
I never bow down
And never say "bye"
It's "to who it may concern" and whosoever may try
I'm forever west-side and the feather-weight guy
Tell 'em take they best shot
Go'on get yourself high
'Cause I yelled "Bankhead" and you felt left out
I ain't mentioned yo' name. That's what all this 'bout?

[Chorus:]
What Up? What's Happenin'?
All you haters, Can get at me
Cause I hear ya, and I'm watchin'
But I'm serious
I ain't stoppin'.
So what up? What's happenin'?
All you haters, Can get at me
Cause I hear ya, and I'm watchin'
But I'm serious.
Haters, so all I got to say is what up?

[Verse 3: T.I.]
From summer hill to the hills up in Hollywood
A house full, gettin' to it, you know how we do it
Yeah we smoke great, and we drink good
Then we ball hard, just like G's should
Buy what we want, drive what we want
G4 up up and away, we go, we fly where we want
Haters smile like they like me but they really don't
Wish they could just wish me away that what they really want
"I really hate his ass","I don't like him either"
"We'll do a song together maybe then we can beat him"
Somehow he must be stopped, somethin' must be done
"If we can't knock him off, let's just try him when he get caught with guns"
"And if he really done, 'n' we really won"
"Anymore ideas? (I got somethin') Suggestions anyone?"
"How 'bout we stay up all night, on the blog sites"
"Spread vicious lies 'n' nasty rumors we could all write"
But that's alright, let the nerds hate
'Cause in my face though, the words get ate
Hatin's hard work, but I just bounce back
'cause God work tell all the haters I'm back!

[Chorus:]
What Up? What's Happenin'?
All you haters, Can get at me
Cause I hear ya, and I'm watchin'
But I'm serious
I ain't stoppin'.
So what up? What's happenin'?
All you haters, Can get at me
Cause I hear ya, and I'm watchin'
But I'm serious.
Haters, so all I got to say is what up?


Other Music Video Related to T.I. What Up? What's Happenin'?

Others Lyrics by T.I.

Singer Artist Name - Song Title
T.I. 2 Glock 9's lyrics
T.I. 24's lyrics
T.I. 24's (Radio Edited) lyrics
T.I. 56 Bars (Intro) lyrics
T.I. 56 Bars Intro (Clean) lyrics
T.I. A Better Day lyrics
T.I. Act I (T.I.P.) lyrics
T.I. Act I: T.I.P. lyrics
T.I. Act II (T.I.) lyrics
T.I. Act III: T.I. vs T.I.P. The Confrontation lyrics
T.I. All She Wrote lyrics
T.I. Amazing lyrics
T.I. ASAP lyrics
T.I. ASAP (Clean) lyrics
T.I. ASAP (Remix Feat. P$C) lyrics
T.I. At The Bar lyrics
T.I. Bankhead lyrics
T.I. Be Better Than Me lyrics
T.I. Be Easy lyrics
T.I. Beautiful Lies lyrics
T.I. Better Than This lyrics
T.I. Bezzle lyrics
T.I. Big Picture lyrics
T.I. Big Shit Poppin lyrics
T.I. Big Things Poppin lyrics
T.I. Big Things Poppin' lyrics
T.I. Big Things Poppin' (Clean) lyrics
T.I. Big Things Poppin' (Do It) lyrics
T.I. Big Things Poppin' (Radio Version) lyrics
T.I. Bitch Who lyrics
T.I. Bounce Like This lyrics
T.I. Bring 'Em Out (Clean) lyrics
T.I. Bring Em Out lyrics
T.I. Castle Walls lyrics
T.I. Champ Is Here lyrics
T.I. Chillin With My Bitch lyrics
T.I. Chooz U lyrics
T.I. Collect Call lyrics
T.I. Coming Back lyrics
T.I. Countdown lyrics
T.I. Crown Me lyrics
T.I. Da Dopeman lyrics
T.I. Day Dreaming lyrics
T.I. Dead & Gone (Clean) lyrics
T.I. Dead & Gone (feat. Justin Timberlake & Timbaland) lyrics
T.I. Dead & Gone (Radio Cut) lyrics
T.I. Dead & Gone (Radio Version) lyrics
T.I. Dead And Gone lyrics
T.I. Do It lyrics
T.I. Do U Potna lyrics
T.I. Do Ya Thang lyrics
T.I. Doin' My Job lyrics
T.I. Don't You Wanna Be High lyrics
T.I. Dope Boi Fresh lyrics
T.I. Dope Boyz lyrics
T.I. Down Like That lyrics
T.I. Dying In Your Arms lyrics
T.I. Every Chance I Get lyrics
T.I. Everything On Me lyrics
T.I. Feeling You lyrics
T.I. Follow Your Dreams lyrics
T.I. Freak Through lyrics
T.I. Front Back lyrics
T.I. Front Back (feat. Mannie Fresh & Bun B & Pimp C) lyrics
T.I. Fuck Da City Up lyrics
T.I. Get Back Up lyrics
T.I. Get Dat lyrics
T.I. Get It lyrics
T.I. Get Loose lyrics
T.I. Get That Money lyrics
T.I. Get Ya Shit Together lyrics
T.I. Get Yo Girl lyrics
T.I. Good Life lyrics
T.I. Goodbye,my Dear lyrics
T.I. Goodlife lyrics
T.I. Goodlife/Phone Call Skit lyrics
T.I. Got Your Back lyrics
T.I. Grand Royal lyrics
T.I. Hands Up lyrics
T.I. Heavy Chevys lyrics
T.I. Hell Of A Life lyrics
T.I. Hello lyrics
T.I. Help Is Coming lyrics
T.I. Here We Go Again lyrics
T.I. Here Ye, Hear Ye lyrics
T.I. Hero lyrics
T.I. Holla If You Hear Me lyrics
T.I. Hotel lyrics
T.I. How Life Changed lyrics
T.I. Hurt lyrics
T.I. Hustla lyrics
T.I. Hustlin' lyrics
T.I. I Can't Be Your Man lyrics
T.I. I Can't Help It lyrics
T.I. I Can't Quit lyrics
T.I. I Know You Missed Me lyrics
T.I. I Still Love You lyrics
T.I. I Still Luv You lyrics
T.I. I'm A King ft Lil Scrappy and P$C lyrics
T.I. I'm a King Remix feat. The Game and Young Blaze lyrics
T.I. I'm Back lyrics
T.I. I'm Flexin lyrics
T.I. I'm Illy lyrics
T.I. I'm Serious lyrics
T.I. I'm Serious Remix lyrics
T.I. I'm Straight lyrics
T.I. I'm Straight (feat. B.G. & Young Jeezy) lyrics
T.I. I'm Talkin' To You lyrics
T.I. I'm Talkin' To You (Clean) lyrics
T.I. I'm Talking To You lyrics
T.I. If I lyrics
T.I. Im That Nigga lyrics
T.I. Intro lyrics
T.I. It's All G lyrics
T.I. Its All G lyrics
T.I. King And Queen lyrics
T.I. King Back lyrics
T.I. King Of Da South lyrics
T.I. King On Set lyrics
T.I. Kingback lyrics
T.I. Kingofdasouth lyrics
T.I. Lay Me Down lyrics
T.I. Let Me Tell You Something lyrics
T.I. Let My Beat Pound lyrics
T.I. Let's Get Away lyrics
T.I. Like I Do lyrics
T.I. Limelight lyrics
T.I. Live In The Sky lyrics
T.I. Live In The Sky (feat. Jamie Foxx) lyrics
T.I. Live Your Life lyrics
T.I. Long Live Da Game lyrics
T.I. Look What I Got lyrics
T.I. Love This Life lyrics
T.I. Mind On My Money lyrics
T.I. Motivation lyrics
T.I. Mr. Kodak lyrics
T.I. My Air Forces lyrics
T.I. My Life lyrics
T.I. My Life Your Entertainment lyrics
T.I. My Life Your Entertainment (feat. Usher) (Album Version) lyrics
T.I. My Swag lyrics
T.I. My Type lyrics
T.I. New Orleans Nightmare (Off Tha Charts) lyrics
T.I. No Matter What lyrics
T.I. No Mercy lyrics
T.I. No More Talk lyrics
T.I. No Sweat lyrics
T.I. No, No, No Remix lyrics
T.I. On Top Of The World lyrics
T.I. Outro lyrics
T.I. Pledge Allegiance To The Swag lyrics
T.I. Poppin Bottles lyrics
T.I. Porn Star lyrics
T.I. Prayin' For Help lyrics
T.I. Praying For Help lyrics
T.I. Propane lyrics
T.I. Raw lyrics
T.I. Ready For Whatever lyrics
T.I. Ready Set Go lyrics
T.I. Remember Me lyrics
T.I. Respect This Hustle lyrics
T.I. Ride Wit Me lyrics
T.I. Ride Wit' Me lyrics
T.I. Right Now lyrics
T.I. Round Here lyrics
T.I. Rubber Band Man lyrics
T.I. Salute lyrics
T.I. Shit Popped Off lyrics
T.I. Show It To Me lyrics
T.I. Slide Show lyrics
T.I. Slideshow lyrics
T.I. Stand Up lyrics
T.I. Stand Up Guy lyrics
T.I. Standup Guy lyrics
T.I. Still Ain't Forgave Myself lyrics
T.I. Strip lyrics
T.I. Strip (feat. Trey Songz & Young Dro) lyrics
T.I. Swagga Like Us lyrics
T.I. Swagger Like Us lyrics
T.I. Swing Ya Rag lyrics
T.I. T.I. Vs. T.I.P. lyrics
T.I. Tell 'Em I Said That lyrics
T.I. Tha King lyrics
T.I. The Breakup lyrics
T.I. The Greatest lyrics
T.I. The Hottest lyrics
T.I. Told You So lyrics
T.I. Top Back lyrics
T.I. Top Back (Remix) lyrics
T.I. Topback lyrics
T.I. Touchdown lyrics
T.I. Trap Muzik lyrics
T.I. Turn Me On (Remix) lyrics
T.I. U Don't Know Me lyrics
T.I. U Don't Know Me (Clean Version) lyrics
T.I. Undertaker lyrics
T.I. Watch What You Say To Me lyrics
T.I. We Do This lyrics
T.I. Welcome Back To The Trap lyrics
T.I. Welcome To The World lyrics
T.I. What Happened lyrics
T.I. What They Do lyrics
T.I. What Up, What's Haapnin' lyrics
T.I. What Up? What's Happenin'? lyrics
T.I. What You Know lyrics
T.I. What You Know? lyrics
T.I. What You Know? (Clean) lyrics
T.I. What You Know? (Radio Version) lyrics
T.I. What's Yo Name? lyrics
T.I. Whatever You Like lyrics
T.I. Whatever You Like (Clean) lyrics
T.I. Whatever You Like (Radio) lyrics
T.I. Whatever You Like (Radio/Video Edit Version) lyrics
T.I. Whatever You Like (Radio/Video Version) lyrics
T.I. Why I'm Serious (Interlude) lyrics
T.I. Why U Mad At Me lyrics
T.I. Why You Wanna lyrics
T.I. Why You Wanna? lyrics
T.I. Ya Hear Me lyrics
T.I. Yeah lyrics
T.I. Yeah Ya Know (Takers) lyrics
T.I. You Ain't Fly lyrics
T.I. You Ain't Hard lyrics
T.I. You Ain't Missin' Nothin' lyrics
T.I. You Ain't Missin' Nothin' (Paper Trail) lyrics
T.I. You Ain't Missin' Nuttin' lyrics
T.I. You Don't Know Me lyrics
T.I. You Don't Know Me (Clean) lyrics
T.I. You Know What It Is lyrics
T.I. You Know Who lyrics
T.I. Your The Best lyrics

T.I. - What Up? What's Happenin'? Lyrics © copyright notice

All T.I. - What Up? What's Happenin'? lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All What Up? What's Happenin'? lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2017-09-24 15:57:48 in under 1 µ seconds