"

T.O.D.A.Y. lyrics song by Royce Da 5'9''

Here is the song lyric of Royce Da 5'9'' : and you can also sing and watch music video

(feat. Ingrid Smalls)

[Ingrid Smalls]
Na na na.
Hoooooooooooh-oooooooooh-ooooooooh, no no no

[Royce Da 5'9"]
Yeah.. uhh, uhh
I done been in this game for years, it made me an animal
I learned that nobody else can be held accountable
but you for your career, not your manager, face it
Even he can fuck up a relationship
I learned it don't matter who's spittin better
While these rappers kill each other, them Jews they stick together
like glue; and generate more money than FUBU
For somethin made 'for you by you'
Every hip-hop nigga listen and wishin he had your style
to go against you if you rip him and pass him by (yeah)
A mastermind is somebody who's actually kind
to everybody, and try to see every autograph is signed
The humblest way to look at your career
is every nigga in here is one hit away
Yeah, whatever goes around in rap
happens to not come back to me, and I ask you

[Chorus: Royce + (Ingrid Smalls)]
(If I was to die today
Wouuuuuld you pick me up because I'm down and out, na na na)
"T" - represents the 'time' when my hope, fades
"O" - is just a sign 'on' my mind on my broke, days
(Hoooooooooooh-oooooooooh-ooooooooh)
"D" - is for the 'dangerous' way that the flow, stray
"A" - represents the, 'answer' to the question I'm askin (no no no)
"Y" is it today I should (DIE!)

[Royce Da 5'9"]
Damn, right after one quick summer
Am I Young MC or a one-hit wonder?
Is it a following that supports me
BET, MTV, or "E! True Hollywood Story"?
Can I hold my own
and rap without havin to go back to Pharrell or Poke & Tone?
Can a married man still appeal to broads
knowin everything he's spittin from here on in gon' be raw?
Can a nigga simply spit that real shit
just for niggaz that feel me, or will the system kill me? (uhh)
If I drop this album and it sells
and the next one don't top it, will it be considered a failure?
If I had to drop outta the limelight for a while
Would you still mob me? Hell naw!
You would not give a fuck about me
If I worked a regular job, I don't even gotta ask y'all

[Chorus]

[Ingrid Smalls]
We just wanna see you survive
Anytime you wanna talk, maybe either one of y'all
Wanna give a holla this way (yeah)
Every lady involved, is rootin for the underdog
You don't let him die today, no!
Oh no - we ain't tryin to see
You go - I want you here beside me
I don't want it to change - don't DIE!

[Royce Da 5'9"]
Now as far as my weaknesses
I have a hard time competin the chart and on SoundScan
The media base, I respect Dre for teachin me that
Money is easy to make, but hard to keep
As far as my nigga 'Los, I love him
He showed me you can do a dope album with no budget
Yeah, with lethal rhymes - they get that
he brought you into the game, he can take you out outta people's minds
Yeah (DIE!) Those who feel my career will die
Those who choose to leave me behind
Are confused cause they don't hear me cry; rather ya ears
is ready or not, I know you can hear me now like Mary J. Blige
I will take the shit
I will burn yo' bridges and I ain't talkin 'bout our relationship
What goes around comes around with every person
Rather it's life or rap whatever, "Death Is Certain"

[Chorus]

[Ingrid Smalls]
Hoooooooooooh-oooooooooh-ooooooooh
No no no..


Other Music Video Related to Royce Da 5'9'' T.O.D.A.Y.

Others Lyrics by Royce Da 5'9''

Singer Artist Name - Song Title
Royce Da 5'9'' 187 (Saigon Response) lyrics
Royce Da 5'9'' 3 Sides to Premo lyrics
Royce Da 5'9'' 52 Bars lyrics
Royce Da 5'9'' Airplanes (Freestyle) lyrics
Royce Da 5'9'' All We Wanna Do lyrics
Royce Da 5'9'' Back In The Days lyrics
Royce Da 5'9'' Bad Boy lyrics
Royce Da 5'9'' Basic Rap lyrics
Royce Da 5'9'' Beamer, Benz Or Bentley (Shady Mega Mix) lyrics
Royce Da 5'9'' Beef lyrics
Royce Da 5'9'' Been Shot Down lyrics
Royce Da 5'9'' Blow Dat lyrics
Royce Da 5'9'' Bomb Ist lyrics
Royce Da 5'9'' Bombist lyrics
Royce Da 5'9'' Boom lyrics
Royce Da 5'9'' Boom (RJD2 Blend) lyrics
Royce Da 5'9'' Boom! lyrics
Royce Da 5'9'' Brothers Keeper lyrics
Royce Da 5'9'' Buzzin' lyrics
Royce Da 5'9'' Chips On Pistons lyrics
Royce Da 5'9'' Count For Nothing lyrics
Royce Da 5'9'' D-Elite lyrics
Royce Da 5'9'' D-Elite Part 2 (featuring Billy Nix, Cha Cha, Cut Throat, Jah 5'9, Tre Little) lyrics
Royce Da 5'9'' De-Elite lyrics
Royce Da 5'9'' De-Elite (part 2) lyrics
Royce Da 5'9'' Death Day lyrics
Royce Da 5'9'' Death Is Certain Pt. 2 (It Hurts) lyrics
Royce Da 5'9'' Dinner Time lyrics
Royce Da 5'9'' Don't Hate lyrics
Royce Da 5'9'' Don't Hate (featuring Kool Savas & Tre Little) lyrics
Royce Da 5'9'' Dope lyrics
Royce Da 5'9'' Duck Down lyrics
Royce Da 5'9'' ER lyrics
Royce Da 5'9'' Everybody Goes lyrics
Royce Da 5'9'' Far Away lyrics
Royce Da 5'9'' Feels Good lyrics
Royce Da 5'9'' Feels Good (featuring Pharrell, Kelis & Tre Little) lyrics
Royce Da 5'9'' Flow Boy lyrics
Royce Da 5'9'' Forever lyrics
Royce Da 5'9'' Freestyle lyrics
Royce Da 5'9'' Fuck A Hook lyrics
Royce Da 5'9'' Fuck My Brains Out lyrics
Royce Da 5'9'' Gangsta lyrics
Royce Da 5'9'' Get'cha Paper lyrics
Royce Da 5'9'' Get'cha Paper (featuring Tre Little) lyrics
Royce Da 5'9'' Gettin' Money (Freestyle) lyrics
Royce Da 5'9'' Go Hard Pt. 1 lyrics
Royce Da 5'9'' Go Hard Pt. 2 lyrics
Royce Da 5'9'' Gun Harmonizing lyrics
Royce Da 5'9'' Happy Bar Exam 2 lyrics
Royce Da 5'9'' Heartbeat lyrics
Royce Da 5'9'' Heat To The Streets lyrics
Royce Da 5'9'' Hip Hop lyrics
Royce Da 5'9'' Hood Love lyrics
Royce Da 5'9'' How We Do (freestyle) lyrics
Royce Da 5'9'' I & Me lyrics
Royce Da 5'9'' I Hate Your Pants lyrics
Royce Da 5'9'' I Owe You lyrics
Royce Da 5'9'' I Promise lyrics
Royce Da 5'9'' I Won't Be lyrics
Royce Da 5'9'' I'm Fresh lyrics
Royce Da 5'9'' I'm Me (Freestyle) lyrics
Royce Da 5'9'' I'm Nice lyrics
Royce Da 5'9'' I'm the King lyrics
Royce Da 5'9'' Ignorant Shit (Freestyle) lyrics
Royce Da 5'9'' Im Da King 03' w/ Infa 1 lyrics
Royce Da 5'9'' Independent's Day lyrics
Royce Da 5'9'' Intro lyrics
Royce Da 5'9'' It's All About lyrics
Royce Da 5'9'' It's Over lyrics
Royce Da 5'9'' It's Over (featuring Strick) lyrics
Royce Da 5'9'' It's Over (Freestyle) lyrics
Royce Da 5'9'' It's The New lyrics
Royce Da 5'9'' It's Tuesday (Intro) lyrics
Royce Da 5'9'' Jockin' My Fresh lyrics
Royce Da 5'9'' Jump lyrics
Royce Da 5'9'' Kill Em Pt. 2 lyrics
Royce Da 5'9'' King Of Detroit lyrics
Royce Da 5'9'' King of Kings lyrics
Royce Da 5'9'' Knuckle Up (featuring Hush 1) lyrics
Royce Da 5'9'' Let The Beat Build (Freestyle) lyrics
Royce Da 5'9'' Let's Go lyrics
Royce Da 5'9'' Let's Go (featuring Twista) lyrics
Royce Da 5'9'' Let's Grow lyrics
Royce Da 5'9'' Lets Grow lyrics
Royce Da 5'9'' Life lyrics
Royce Da 5'9'' Life (featuring Amerie) lyrics
Royce Da 5'9'' Life Goes On lyrics
Royce Da 5'9'' Life Remix ft/Infa 1 lyrics
Royce Da 5'9'' Lights Out lyrics
Royce Da 5'9'' Looking At My Dog lyrics
Royce Da 5'9'' Make This Run (featuring Pharrell & Cha Cha) lyrics
Royce Da 5'9'' Malcom X (featuring Tre Little) lyrics
Royce Da 5'9'' Many Men (Remix) lyrics
Royce Da 5'9'' Meeting Of The Bosses lyrics
Royce Da 5'9'' Minez In Thiz lyrics
Royce Da 5'9'' Mr. Baller lyrics
Royce Da 5'9'' Mr. Baller (featuring Clipse, Pharell Williams & Tre Little) lyrics
Royce Da 5'9'' Murder lyrics
Royce Da 5'9'' My Friend lyrics
Royce Da 5'9'' My Own Planet lyrics
Royce Da 5'9'' New Money lyrics
Royce Da 5'9'' Nickel Nine Is lyrics
Royce Da 5'9'' Nickel Nine Is... lyrics
Royce Da 5'9'' No Talent Rappers lyrics
Royce Da 5'9'' Nobody Fucking With Us lyrics
Royce Da 5'9'' Nuttin To Do (featuring Eminem) lyrics
Royce Da 5'9'' Off Parole lyrics
Royce Da 5'9'' Off Parole (featuring Pharrell & Tre Little) lyrics
Royce Da 5'9'' On Fire lyrics
Royce Da 5'9'' On The Road lyrics
Royce Da 5'9'' On The Run lyrics
Royce Da 5'9'' Paranoia lyrics
Royce Da 5'9'' Part Of Me lyrics
Royce Da 5'9'' Politics lyrics
Royce Da 5'9'' R.A.W. (featuring Checkmate & Concise) lyrics
Royce Da 5'9'' Regardless lyrics
Royce Da 5'9'' Renegade (remix) lyrics
Royce Da 5'9'' Right Back lyrics
Royce Da 5'9'' Rock City lyrics
Royce Da 5'9'' Rock City (featuring Eminem) lyrics
Royce Da 5'9'' Royal Flush (Freestyle) lyrics
Royce Da 5'9'' Runnin' lyrics
Royce Da 5'9'' Scary Movies (Sequel) lyrics
Royce Da 5'9'' Scary Movies (The Sequel) lyrics
Royce Da 5'9'' Shake This lyrics
Royce Da 5'9'' She's the One lyrics
Royce Da 5'9'' She's The One (featuring Tre Little) lyrics
Royce Da 5'9'' She's the One (Remix) lyrics
Royce Da 5'9'' She's The One (Remix) (featuring Eminem & Project Paki) lyrics
Royce Da 5'9'' Shit On You lyrics
Royce Da 5'9'' Skinny Jeans (I Hate Your Pants) lyrics
Royce Da 5'9'' Soldier lyrics
Royce Da 5'9'' Soldier's Story lyrics
Royce Da 5'9'' Something 2 Ride 2 lyrics
Royce Da 5'9'' Something's Wrong With Him lyrics
Royce Da 5'9'' Spit Game (featuring Pretty Ugly) lyrics
Royce Da 5'9'' Street Hop 2010 lyrics
Royce Da 5'9'' Stretch Armstrong Freestyle lyrics
Royce Da 5'9'' T.O.D.A.Y. lyrics
Royce Da 5'9'' Take His Life lyrics
Royce Da 5'9'' Take His Life (featuring Wallstreet) lyrics
Royce Da 5'9'' Take Me Away lyrics
Royce Da 5'9'' Taxi Driver lyrics
Royce Da 5'9'' The Warriors lyrics
Royce Da 5'9'' Thing For Your Girlfriend lyrics
Royce Da 5'9'' Throw Back lyrics
Royce Da 5'9'' Tony Touch Freestyle lyrics
Royce Da 5'9'' Trouble (featuring Bow Tie & Polar Bear) lyrics
Royce Da 5'9'' Vagina lyrics
Royce Da 5'9'' Wall Street lyrics
Royce Da 5'9'' War lyrics
Royce Da 5'9'' Warriors lyrics
Royce Da 5'9'' We Deep lyrics
Royce Da 5'9'' We Live lyrics
Royce Da 5'9'' We Riding lyrics
Royce Da 5'9'' We're Live (Danger) lyrics
Royce Da 5'9'' Wet My Whistle lyrics
Royce Da 5'9'' What I Know lyrics
Royce Da 5'9'' What The Beat (featuring Eminem & Method Man) lyrics
Royce Da 5'9'' What We Do lyrics
Royce Da 5'9'' Who Am I lyrics
Royce Da 5'9'' Who Got Bodied (Freestyle) lyrics
Royce Da 5'9'' Yeah lyrics
Royce Da 5'9'' You Can't Touch Me lyrics
Royce Da 5'9'' You Don't Know Me lyrics

Royce Da 5'9'' - T.O.D.A.Y. Lyrics © copyright notice

All Royce Da 5'9'' - T.O.D.A.Y. lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All T.O.D.A.Y. lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2018-07-20 12:57:31 in under 1 µ seconds