Anytime lyrics song by Ray J

Here is the song lyric of Ray J : and you can also sing and watch music video

Artist : Ray-J
Song : Anytime

Lyrics :

[Intro:]
Whoa... baby
Whoo..whoo..whoooo.....whoooo.....whooo baby yeeah..whooa.. whoa.. whoa..
baby

[Verse 1:]
Yeah you know what this is
You granted all my wishes
And damn it I'm gonna miss it if we fade away
I don't wanna be down
Lovin' you I have found
Girl I want you around
Always...

[Hook:]
(Don't you believe that)
Nobody needs you cause I do
I need all of you baby
(If you can see that)
Nobody needs you like I do
I need all of you baby

[Chorus:]
Anytime I needed someone
I think of u for comfort, can u feel me?
Anytime ur feeling down or
Need a friend for comfort, can u feel me?

[Verse 2:]
Oh, ain't no need for frontin' baby girl I believe
And everything you doin shorty know this
You play a real big part in
Keepin' me on my feet
And I love you so much I won't blow this

[Hook:]
(Don't you believe that)
Nobody needs you cause I doooo
I need all of you baby
(If you can see that)
Nobody needs you like I do
I need all of you baby

[Chorus:]
Anytime i needed someone
I think of u for comfort, can u feel me?
Anytime ur feelin down or
Need a friend for comfort, can u feel me?

[Verse 3:]
Ain't no way I'll ever be through with you
Baby let me know if we can make it
Cause I wanna be there, baby can I be there?
Anywhere I don't care

[Chorus x3:]
Anytime i needed someone(I need you whoa)
I think of u for comfort, can u feel me?(can you feel me whoa)
Anytime ur feelin down or
Need a friend for comfort, can u feel me?

[Outro:]
Girl, whenever I'm down I think of you to lift me up
And if you ever need a friend
If you ever need someone to talk to
I'm right here...
I'll never leave
I love you


Other Music Video Related to Ray J Anytime

Others Lyrics by Ray J

Singer Artist Name - Song Title
Ray J Airport Skit lyrics
Ray J All I Feel lyrics
Ray J Another Day In Paradise lyrics
Ray J Any Time lyrics
Ray J Anytime lyrics
Ray J Bananaz lyrics
Ray J Because Of You lyrics
Ray J Blue High Heels lyrics
Ray J Boyfriend lyrics
Ray J Can't Run, Can't Hide lyrics
Ray J Celebration lyrics
Ray J Centerview lyrics
Ray J Changes lyrics
Ray J Crazy lyrics
Ray J Don't Need You lyrics
Ray J Don't Wanna Be Right (Intro) lyrics
Ray J Drinks In The Air lyrics
Ray J Everything You Want lyrics
Ray J Exotic lyrics
Ray J Feel The Funk I...(Intro) lyrics
Ray J Feel The Funk II...(Outro) lyrics
Ray J Formal Invite lyrics
Ray J Gifts lyrics
Ray J Girl From The Bronx lyrics
Ray J Good Thangs lyrics
Ray J Hate To Love You lyrics
Ray J High On You lyrics
Ray J I Got It All lyrics
Ray J I Like To Trick lyrics
Ray J I Tried lyrics
Ray J In Tha Mood lyrics
Ray J Interlude lyrics
Ray J Intro lyrics
Ray J It's Up To You lyrics
Ray J Jump Off lyrics
Ray J Keep Sweatin' lyrics
Ray J Keep Your Head Up lyrics
Ray J Last Wish lyrics
Ray J Let It Go lyrics
Ray J Let's Play House lyrics
Ray J Love You From My Heart lyrics
Ray J Melody lyrics
Ray J No More lyrics
Ray J One Thing Leads To Another lyrics
Ray J One Wish lyrics
Ray J One Wish Desert Storm Remix lyrics
Ray J Out Of Tha Ghetto lyrics
Ray J Out Tha Ghetto lyrics
Ray J Promise, The lyrics
Ray J Quit Actin' lyrics
Ray J Raydiation Intro lyrics
Ray J Sexy lyrics
Ray J Sexy Can I lyrics
Ray J Sexy Ladies lyrics
Ray J She's Perfect lyrics
Ray J Takin' Control lyrics
Ray J Thank You lyrics
Ray J That Girl lyrics
Ray J That's Why I Lie lyrics
Ray J The Promise lyrics
Ray J This Ain't A Game lyrics
Ray J U Need It / U Don't lyrics
Ray J U Need It/U Don't lyrics
Ray J Unbelievable lyrics
Ray J Wait A Minute lyrics
Ray J Wait A Minute (Remix) lyrics
Ray J War Is Over lyrics
Ray J Wet Me lyrics
Ray J What I Need lyrics
Ray J Where Do We Go From Here lyrics
Ray J Where You At lyrics

Ray J - Anytime Lyrics © copyright notice

All Ray J - Anytime lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All Anytime lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2017-08-16 23:52:45 in under 1 µ seconds