"

Don't Cha lyrics song by Pussycat Dolls

Here is the song lyric of Pussycat Dolls : and you can also sing and watch music video


[Busta Rhymes]
OK (ahh)
Yeah (ahh)
Oh, we about to get it just a lil hot and sweaty in this mu'fucka (oh,
baby)
Ladies let's go (uhh)
Soldiers let's go (dolls)
Let me talk to y'all and just you know
Give you a little situation... listen (fellas)

[Buster Rhymes]
Pussycat Dolls
Ya see this shit get hot
Everytime I come through when I step up in the spot (are you ready)
Make the place sizzle like a summertime cookout
Prowl for the best chick
Yes I'm on the lookout (let's dance)
Slow banging shorty like a belly dancer with it
Smell good, pretty skin, so gangsta with it (oh, baby)
No tricks only diamonds under my sleeve
Gimme the number
But make sure you call before you leave

[Pussycat Dolls]
I know you like me (I know you like me)
I know you do (I know you do)
That's why whenever I come around
She's all over you (she's all over you)
I know you want it (I know you want it)
It's easy to see (it's easy to see)
And in the back of your mind
I know you should be on with me (babe)

[Chorus:]
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me?
Don't cha?
Don't cha?
Don't cha wish your girlfriend was raw like me?
Don't cha wish your girlfriend was fun like me?
Don't cha?
Don't cha?

Fight the feeling (fight the feeling)
Leave it alone (leave it alone)
'Cause if it ain't love
It just ain't enough to leave my happy home (my happy home)
Let's keep it friendly (let's keep it friendly)
You have to play fair (you have to play fair)
See I don't care
But I know she ain't gonna wanna share

[Chorus:]
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me?
Don't cha?
Don't cha?
Don't cha wish your girlfriend was raw like me?
Don't cha wish your girlfriend was fun like me?
Don't cha?
Don't cha?

[Busta Rhymes]
OK, I see how it's goin' down (ahh, don't cha)
Seems like shorty wanna little menage pop off or something (let's go)
Well let me get straight to it
Every broad wan watch a nigga when I come through it
It's the god almighty, looking all brand new
If shorty wanna jump in my ass then vanquish
Looking at me all like she really wanna do it
Tryna put it on me till my balls black an blueish
Ya wanna play wit ah playa girl then play on
Strip out the Chanel
And leave the lingerie on
Watch me and I'mma watch you at the same time
Looking at ya wan break my back
You're the very reason why I keep a pack ah the Magnum
An wit the wagon hit chu in the back of tha magnum
For the record, don't think it was something you did
Shorty all on me cause it's hard to resist the kid
I got a idea that's dope for y'all
As y'all could get so I could hit the both of y'all

[Pussycat Dolls]
I know she loves you (I know she loves you)
I understand (I understand)
I'd probably be just as crazy about you
If you were my own man
Maybe next lifetime (maybe next lifetime)
Possibly (possibly)
Until then old friend
Your secret is safe with me

[Chorus:]
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me?
Don't cha?
Don't cha?
Don't cha wish your girlfriend was raw like me?
Don't cha wish your girlfriend was fun like me?
Don't cha?
Don't cha?


Other Music Video Related to Pussycat Dolls Don't Cha

Others Lyrics by Pussycat Dolls

Singer Artist Name - Song Title
Pussycat Dolls Baby Love (J.R. Rotem Remix) lyrics
Pussycat Dolls Bad Girl lyrics
Pussycat Dolls Be There For Me lyrics
Pussycat Dolls Beep lyrics
Pussycat Dolls Beep (Dirty) lyrics
Pussycat Dolls Beep (Explicit) lyrics
Pussycat Dolls Beep (Radio Version) lyrics
Pussycat Dolls Bite The Dust lyrics
Pussycat Dolls Bottle Pop lyrics
Pussycat Dolls Buttons lyrics
Pussycat Dolls Buttons (Remix) lyrics
Pussycat Dolls Don't Cha lyrics
Pussycat Dolls Don't Wanna Fall In Love lyrics
Pussycat Dolls Elevator lyrics
Pussycat Dolls Feelin' Good lyrics
Pussycat Dolls Flirt lyrics
Pussycat Dolls Halo lyrics
Pussycat Dolls Happily Never After lyrics
Pussycat Dolls Have You lyrics
Pussycat Dolls Hot Stuff (I Want You Back) lyrics
Pussycat Dolls How Many Times, How Many Lies lyrics
Pussycat Dolls Hush Hush lyrics
Pussycat Dolls Hush Hush; Hush Hush lyrics
Pussycat Dolls I Don't Need A Man lyrics
Pussycat Dolls I Hate This Part lyrics
Pussycat Dolls I'm Done lyrics
Pussycat Dolls If I Was A Man lyrics
Pussycat Dolls In Person lyrics
Pussycat Dolls Jai Ho lyrics
Pussycat Dolls Jai Ho! (You Are My Destiny) lyrics
Pussycat Dolls Lights, Camera, Action lyrics
Pussycat Dolls Love The Way You Love Me lyrics
Pussycat Dolls Magic lyrics
Pussycat Dolls Out Of This Club lyrics
Pussycat Dolls Painted Windows lyrics
Pussycat Dolls Perhaps, Perhaps, Perhaps lyrics
Pussycat Dolls Played lyrics
Pussycat Dolls Right Now lyrics
Pussycat Dolls Space lyrics
Pussycat Dolls Stickwitu lyrics
Pussycat Dolls Stickwitu (Avant Remix) lyrics
Pussycat Dolls Stickwitu ft Avant lyrics
Pussycat Dolls Sway lyrics
Pussycat Dolls Tainted Love / Where Did Our Love Go lyrics
Pussycat Dolls Takin' Over The World lyrics
Pussycat Dolls Top Of The World lyrics
Pussycat Dolls Until U Love U lyrics
Pussycat Dolls Wait A Minute lyrics
Pussycat Dolls We Went As Far As We Felt Like Going lyrics
Pussycat Dolls Whatcha Think About That lyrics
Pussycat Dolls Whatchamacallit lyrics
Pussycat Dolls When I Grow Up lyrics
Pussycat Dolls when I grow up I want to be rich lyrics
Pussycat Dolls Who's Gonna Love You lyrics
Pussycat Dolls You Don't See Me lyrics

Pussycat Dolls - Don't Cha Lyrics © copyright notice

All Pussycat Dolls - Don't Cha lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All Don't Cha lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2018-07-22 13:05:47 in under 1 µ seconds