Coming 2 America lyrics song by Ludacris

Here is the song lyric of Ludacris : and you can also sing and watch music video

The royal penis is clean your highness
Thank you, king shit

Yeah motherfuckers! Welcome to the United States of America.
Time to roll out the red carpet on y'all bitch asses.
Hailin from the filthy, dirty South, where the Kings lay.
Ludacris; Disturbin' Tha Peace family. Recognize royalty
when you hear it. The throne has been taken, so kiss this
nigga's earring. Luda throw some grapes on these bitches!

[Ludacris]
These bitches throwin rose petals at my feet mayn!
They wanna spoil me, treatin me like royalty;
what I'm 'sposed to do? It's such a sweet thang
Work that track, whip 'em like Kunta
That's why they stay down, they loyal citizens of Zamunda
By way of A-T-L; if you disagree
don't even look at me ho don't pass go just go straight to jail
With no probation or bail, but this ain't Monopoly
It's Jolly Green Giants cause we smoke so much broccoli
Uh-oh, Spaghetti-O's! Luda's oodles of noodles
And testin me is like pitbulls put up to poodles
My rap career goes back further than yo' father hairline
It's Ludacris - I pack more nuts than Delta Airlines
I'm fly, even when I get high I work cash
And even got my coach bumped up to first class
I'm boss to all employees - and I'm here to teach the principle
Cause I've been saved by mo' bells than Lark Vorhees

Man fuck that nigga 'Cris man, for real man. I'm tired of
this shit man. Man I try to rap for the nigga, I try to get
a nigga tracks; he ain't hearin my shit. Man for real.
Man my four-year-old son can rap better than that nigga;
man that nigga garbage. Man I got talent too, the nigga ain't
hearin me. Man iii-iiiis this shit on? 'Cris, c'mon 'Cris.
'Cris, f'real man. FUCK YOU NIGGA, MAN FUCK YOU!

[Ludacris]
Fuck you too! What you wanna do, scrawny nigga
But I got a arsenal of automatics down to twenty-twos
Know how to use 'em, fight dirty as SHIT
I throw a grenade and all-in-one bury a CLIQUE
You see y'all got it all wrong like women in tuxedos
And comin up shorter than five Danny DeVitos
I'm on a cool ranch, get laid more than Fritos
With five strippers, four wives and three amigos
I go scuba divin in Bays at Montego
I find gold links and snatch 'em like I'm Deebo
But I'm the light-skinteted version of Mandingo
I've seen more Beatles and Jagged Edges than Ringo
I used to run numbers in line they caled me BINGO
Cause I'm big, you a little star, you just twinkle
Old asses like sharpeis, y'all all wrinkled
And I stay with more BULLETS than yo' Billboard singles

Ho that is just too much! You just gotta give applause
he is definitely all f'real - yaseeI'msayin? Ha ha I be
fuckin with him all the time, yahhmean? I'm sayin, I used
to sell son some herb now home come through he want fifties a purple,
he want quarters a purple now. I dont know how to trip with it
man, I just sold him a QP last week of the flava ,
yaseewhatI'msayin?

[Ludacris]
Yeah, can I get a little hit of that, little nigga with a bigga sack
See piece of the bigger trap look at that God be rollin on that
Where they kick it at? And a lot of people just don't know
Shady Park you heard just don't go
Quick to flip the bird up po'-po'
Makin the way for that rodeo, that rodeo show!
Gotta hit 'em with a reload, I gotta put 'em with the people
I gotta make a nigga stop, drop, roll - oh no where the beat go?
Bring that, shit back, didn't wanna hear that, clik-clak
Tons of fun with guns
Fuck all the lil' chit-chat get back get that get that
Who knows, who goes there? Motherfuckers it's Poppa Bear
Stop and stare; pourin out a lil' gasoline and then drop a flare
I'm on FIRE! And you know I can't stop 'til I re-TIRE!
Oh no, we stay swoll, rollin on Vogue TIRES!
Right down the avenue, passin you rapidly stackin
In the back of the Cadillac and packin emergency action
Camera, LIGHT LIGHTS, throwin a punch and then FIGHT FIGHT
Packin a lunch and then BITE BITE, A-T-L stay TIGHT TIGHT

I'm just tryin to save ya shawty. I'ma let you know
it's real down heah. When you ride down that two-eighty-five,
and you go past Cascade, get ready to go past that Cambleton Road
fo' you get in Camp Creek shawty just shake; cause dat where dem
real niggaz at. I ain't lyin when you in Decatur and you flossin
down Glenwood, Candler Road or Rainbow, nigga shaaaaake!
Cause dat where dem real niggaz at. When you're goin down that
ol' Naty and you pass dat second waffle house 'fore you get
to the rich niggaz shaaake, cause dat where dem real niggaz at!
Matter of fact, just shake when ya get to Georgia nigga.


Other Music Video Related to Ludacris Coming 2 America

Others Lyrics by Ludacris

Singer Artist Name - Song Title
Ludacris 1st & 10 lyrics
Ludacris Act a Fool lyrics
Ludacris Area Codes lyrics
Ludacris Area Codes (Hoes) lyrics
Ludacris Baby lyrics
Ludacris Baby (feat. Justin Bieber) lyrics
Ludacris Bang Bang lyrics
Ludacris Big Ass House lyrics
Ludacris Black Man's Struggle Skit lyrics
Ludacris Block Lockdown lyrics
Ludacris Blow It Out lyrics
Ludacris Blow It Out (Remix) (featuring 50 Cent) lyrics
Ludacris Blueberry Yum Yum lyrics
Ludacris Bring It Back lyrics
Ludacris Call Up The Homies lyrics
Ludacris Can You Buy That lyrics
Ludacris Can't Live With You lyrics
Ludacris Catch Up lyrics
Ludacris Child of the Night lyrics
Ludacris Cold Outside lyrics
Ludacris Come On Over lyrics
Ludacris Come On Over (Skit) lyrics
Ludacris Coming 2 America lyrics
Ludacris Contagious lyrics
Ludacris Cross My Mind lyrics
Ludacris Cry Babies (Oh No) lyrics
Ludacris Cut Up lyrics
Ludacris Da Game Got Switched lyrics
Ludacris Diamond In The Back lyrics
Ludacris Do The Right Thang lyrics
Ludacris Do Your Time lyrics
Ludacris Down In The Dirty lyrics
Ludacris Drinkin n Drivin' lyrics
Ludacris End Of The Night lyrics
Ludacris Everybody Drunk lyrics
Ludacris Everybody Hates Chris lyrics
Ludacris Eyebrows Down lyrics
Ludacris Fantasy f/ Shawna lyrics
Ludacris Fatty Girl lyrics
Ludacris Feelin' So Sexy lyrics
Ludacris Freaky Thangs lyrics
Ludacris Freedom Of Preach lyrics
Ludacris Furiously Dangerous lyrics
Ludacris Game Got Switched lyrics
Ludacris Georgia lyrics
Ludacris Get Back lyrics
Ludacris Get Off Me lyrics
Ludacris Get The Fuck Back lyrics
Ludacris Girls Gone Wild lyrics
Ludacris Go 2 Sleep lyrics
Ludacris Gold Digger lyrics
Ludacris Grab it lyrics
Ludacris Greatest Hit (Skit) lyrics
Ludacris Greatest Hits (Skit) lyrics
Ludacris Grew Up a Screw Up lyrics
Ludacris Growing Pains lyrics
Ludacris Growing Pains (remix) ft. DTP lyrics
Ludacris Hard Times lyrics
Ludacris Hey Ho lyrics
Ludacris Hip Hop Quotables lyrics
Ludacris Ho lyrics
Ludacris Ho (skit) lyrics
Ludacris Ho Skit lyrics
Ludacris Hoes in My Room lyrics
Ludacris Hood Stuck lyrics
Ludacris Hopeless lyrics
Ludacris How Do You Sleep lyrics
Ludacris How Low lyrics
Ludacris However (Skit) lyrics
Ludacris Howhere (Skit) lyrics
Ludacris I Ain't The One lyrics
Ludacris I Do It All Night lyrics
Ludacris I Do It For Hip Hop lyrics
Ludacris I Know You Got A Man lyrics
Ludacris Interactive Skit lyrics
Ludacris Intro lyrics
Ludacris Intro (The Red Light District) lyrics
Ludacris Intro (Theatre Of The Mind) lyrics
Ludacris It Wasn't Us lyrics
Ludacris John Madden 2000 Theme lyrics
Ludacris Keep It On the Hush lyrics
Ludacris Large Amounts lyrics
Ludacris Last Of A Dying Breed lyrics
Ludacris Last Of A Dying Breed (Move The Crowd) lyrics
Ludacris Let's Stay Together lyrics
Ludacris Ludacris Freestyle Parody lyrics
Ludacris Midnight Train lyrics
Ludacris Mind Freak lyrics
Ludacris Money Maker lyrics
Ludacris Mouthing Off lyrics
Ludacris Mouths To Feed lyrics
Ludacris Move Bitch lyrics
Ludacris MVP lyrics
Ludacris My Business lyrics
Ludacris My Chick Bad lyrics
Ludacris My Chick Bad (Remix) lyrics
Ludacris Nasty Girl lyrics
Ludacris Number One Spot lyrics
Ludacris One More Drink lyrics
Ludacris P-Poppin lyrics
Ludacris P-Poppin' lyrics
Ludacris Party No Mo lyrics
Ludacris Party No Mo' lyrics
Ludacris Pass Out lyrics
Ludacris Phat Rabbit lyrics
Ludacris Pick Up The Phone lyrics
Ludacris Pimpin' All Over The World lyrics
Ludacris Pimping All Over The World lyrics
Ludacris Press The Start Button lyrics
Ludacris Put Your Money lyrics
Ludacris Rich & Flexin lyrics
Ludacris Rob Quarters Skit lyrics
Ludacris Rock And A Hard Place lyrics
Ludacris Roll Out (My Business) lyrics
Ludacris Rollercoaster lyrics
Ludacris Runaway Love lyrics
Ludacris Saturday (Oooh! Oooh!) lyrics
Ludacris Save It For Another Day lyrics
Ludacris Screwed Up lyrics
Ludacris Screwed Up (Feat. Lil' Flip) lyrics
Ludacris Sex Room lyrics
Ludacris Sexting lyrics
Ludacris She Said lyrics
Ludacris Skit lyrics
Ludacris Slap lyrics
Ludacris Southern Fried Intro lyrics
Ludacris Southern Gangsta lyrics
Ludacris Southern Hospitality lyrics
Ludacris Splah Waterfalls (Edited) lyrics
Ludacris Splash Waterfalls lyrics
Ludacris Splash Waterfalls (Remix) lyrics
Ludacris Spur of the Moment lyrics
Ludacris Stand Up lyrics
Ludacris Stand Up (Remix) lyrics
Ludacris Stand Up (Video Version) lyrics
Ludacris Stick 'Em Up lyrics
Ludacris Stop Lyin' (Skit) lyrics
Ludacris Stop Lying (Skit) lyrics
Ludacris Stuck Up lyrics
Ludacris T Baggin' Skit lyrics
Ludacris Teamwork lyrics
Ludacris Tell It Like It Is lyrics
Ludacris Tell Me A Secret lyrics
Ludacris The Potion lyrics
Ludacris Tickets Sold Out (skit) lyrics
Ludacris Too Many Niggas Not enough Hoes lyrics
Ludacris Two Miles An Hour lyrics
Ludacris U Got a Problem? lyrics
Ludacris Ultimate Satisfaction lyrics
Ludacris Undisputed lyrics
Ludacris Virgo lyrics
Ludacris War With God lyrics
Ludacris Warning (Intro) lyrics
Ludacris We Got lyrics
Ludacris Welcome to Atlanta lyrics
Ludacris What Them Girls Like lyrics
Ludacris What's Your Fantasy lyrics
Ludacris What's Your Fantasy (Remix) lyrics
Ludacris What's Your Fantasy Remix lyrics
Ludacris Who Not Me lyrics
Ludacris Wish You Would lyrics
Ludacris Woozy lyrics
Ludacris Word of Mouf (Freestyle) lyrics
Ludacris You'z a hoe lyrics

Ludacris - Coming 2 America Lyrics © copyright notice

All Ludacris - Coming 2 America lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All Coming 2 America lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2017-11-22 23:10:52 in under 1 µ seconds