Look Who's Burnin' lyrics song by Ice Cube

Here is the song lyric of Ice Cube : and you can also sing and watch music video

Hey, but what you're doing up here anyway nigga?
- Man I came up to get some rubbers man, what you're doing up here?
I came up here to get a physical, you know for my job,
you gotta get a physical and shit
- really?
Ah that's me right there, hey man you stay up man,
be careful and shit you know...
-Thug Brown?
yeah?
-How can I help you?
Ah... yeah, I like to get a physical and shit
-We don't give physical here
Oh you don't?
-No, all we test for is VD, herpes, syphilis and gonorrhea
I'd like to see a doctor then.
-What's the matter, you're burning?

Verse one:
I went to the free clinic, it was filled to capacity,
Now how bad can a piece of ass be?
Very bad, so I had to make the trip,
and thank god I didn't have the drips.
I was there so a ho' couldn't gimme that,
just to get twenty free jimmy hats.
Now look who I see,
ain't that... yeah, that's the bitch from up the street.
With the big, fat tail,
who always told Cube to go to hell.
She thought she was wiser,
now she's sitting in the waiting room, burning like HEAT MISER.
Yeah I see HER,
first Miss Thang, now Miss Gonorrhea.
Man it's a trip how the world keeps turning,
It's 1991, and look who's burning.

Verse two:
Now everybody is a victim, you can go see 'em,
and you'll hear more claps than the COLOSSEUM.
Sitting there all quiet and embarrassed,
whoop, there goes that bitch who was careless.
I remember she wouldn't give the COT, to anybody who lived on the block.
Now ho', look what you got,
BEND that big ass over for the shot.
'Cause somebody is PIPIN' hot,
dripping like a faucet, I'm glad I didn't toss it.
Got you a college boy who was worse than me,
and he probably fucked the whole university.
Still wanted him to dick you down, kick you down,
with some bucks, now who got fucked?
With a nigga for the money he's earning,
but ask for some water bitch, and look who's burning.

Verse three:
Yo, it ain't my fault you got the HEEBIE-JEEBIES,
but you still try to act like you didn't see me.
So I walk over, and say "hi",
bitch, don't try to act surprised.
You should've put a sock on the pickle,
and your pussy wouldn't be blowing smoke signals.
Man, this is gonna kill 'em,
guess who got a big fat dose of penicillin.
They all ask "who?", and I tell 'em "you,
the new leader of the big booty crew."
And after TODAY, I'm sorry to say,
you come to the neighborhood, you couldn't give it away.
To a nigga, who's out to get major paid,
but you'll have him, pissing out razorblades.
But a bitch like you,
will be returning with the HIV, RIP.


Other Music Video Related to Ice Cube Look Who's Burnin'

Others Lyrics by Ice Cube

Singer Artist Name - Song Title
Ice Cube $100 Bill Y'all lyrics
Ice Cube $100 Bill, Y'all lyrics
Ice Cube 2 Decades Ago lyrics
Ice Cube 2 N the Morning lyrics
Ice Cube 24 MC Hours lyrics
Ice Cube 24 Wit an L lyrics
Ice Cube A Bird In The Hand lyrics
Ice Cube A Boy Was Conceived (Intro) lyrics
Ice Cube A Gangsta's Fairytale lyrics
Ice Cube A History Of Violence lyrics
Ice Cube Alive On Arrival lyrics
Ice Cube All Day, Every Day lyrics
Ice Cube AmeriKKKa's Most Wanted lyrics
Ice Cube Anybody Seen The PoPos? lyrics
Ice Cube Ask About Me lyrics
Ice Cube Bend A Corner Wit Me lyrics
Ice Cube Bird in the Hand lyrics
Ice Cube Black and White lyrics
Ice Cube Black Korea lyrics
Ice Cube Bop Gun (One Nation) lyrics
Ice Cube Bow Down lyrics
Ice Cube Can You Bounce lyrics
Ice Cube Cash Over lyrics
Ice Cube Cave Bitch lyrics
Ice Cube Check Yo Self lyrics
Ice Cube Check Yo Self (Remix) lyrics
Ice Cube Check Yourself (Video Edit) lyrics
Ice Cube Child Support lyrics
Ice Cube Child Support (Album Version) lyrics
Ice Cube Chrome & Paint lyrics
Ice Cube Cinta lyrics
Ice Cube Click, Clack - Get Back! lyrics
Ice Cube Cold Places lyrics
Ice Cube Color Blind lyrics
Ice Cube Concrete lyrics
Ice Cube Crack Baby? lyrics
Ice Cube Dead Homiez lyrics
Ice Cube Death lyrics
Ice Cube Definition Of A West Coast G (Intro) lyrics
Ice Cube Definitions Of A West Coast G (Intro) lyrics
Ice Cube Dimes & Nicks lyrics
Ice Cube Dirty Mack lyrics
Ice Cube Do Ya Thang lyrics
Ice Cube Do Your Thang lyrics
Ice Cube Doin' What It 'Pose 2Do lyrics
Ice Cube Doing Dumb Shit lyrics
Ice Cube Don't Make Me Hurt Ya Feelings lyrics
Ice Cube Don't Trust 'Em lyrics
Ice Cube Down For Whatever lyrics
Ice Cube Dr. Frankenstein lyrics
Ice Cube Drink The Kool-Aid lyrics
Ice Cube Endangered Species (Tales From the Darkside) lyrics
Ice Cube Enemy lyrics
Ice Cube Extradition lyrics
Ice Cube Fat Cat lyrics
Ice Cube First Day Of School (Intro) lyrics
Ice Cube Friday lyrics
Ice Cube Fuck Dying lyrics
Ice Cube Funeral lyrics
Ice Cube Gangsta Fairytale 2 lyrics
Ice Cube Gangsta Rap (Remix) lyrics
Ice Cube Gangsta Rap Made Me Do It lyrics
Ice Cube Get Money, Spend Money, No Money lyrics
Ice Cube Get Off My Dick And Tell Yo Bitch To Come Here lyrics
Ice Cube Get Off My Dick And Tell Yo Bitch To Come Here (Remix) lyrics
Ice Cube Get Off My Dick and Tell Yo' Bitch to Come Here lyrics
Ice Cube Get Off My Dick and Tell Yo' Bitch to Come Here (Remix) lyrics
Ice Cube Get Used To It lyrics
Ice Cube Ghetto Bird lyrics
Ice Cube Ghetto Vet lyrics
Ice Cube Givin' Up The Nappy Dug Out lyrics
Ice Cube Go To Church lyrics
Ice Cube Go To Church (Clean) lyrics
Ice Cube Go To Church (Video/Radio Edit) lyrics
Ice Cube Gotta Be Insanity lyrics
Ice Cube Greed lyrics
Ice Cube Growin' Up lyrics
Ice Cube Growin' Up (Clean) lyrics
Ice Cube Heaven lyrics
Ice Cube Hello lyrics
Ice Cube Here He Come lyrics
Ice Cube Higher lyrics
Ice Cube Holla @ Cha' Boy lyrics
Ice Cube Hood Mentality lyrics
Ice Cube Hood Robbin' lyrics
Ice Cube Horny Little Devil lyrics
Ice Cube How to Survive in South Central lyrics
Ice Cube I Got My Locs On lyrics
Ice Cube I Rep That West lyrics
Ice Cube I Wanna Kill Sam lyrics
Ice Cube I'm Only Out for One Thang lyrics
Ice Cube I'm Scared lyrics
Ice Cube If I Was Fucking You lyrics
Ice Cube In the Late Night Hour lyrics
Ice Cube It Is What It Is lyrics
Ice Cube It Takes a Nation lyrics
Ice Cube It Was A Good Day lyrics
Ice Cube It Was a Good Day (Remix) lyrics
Ice Cube It's a Man's World lyrics
Ice Cube Jack N The Box lyrics
Ice Cube Jackin For beats lyrics
Ice Cube Jackin' for Beats lyrics
Ice Cube Keep It Gangsta lyrics
Ice Cube Laugh Now, Cry Later lyrics
Ice Cube Life In California lyrics
Ice Cube Lil Ass Gee lyrics
Ice Cube Lil Ass Gee (Eerie Gumbo Remix) lyrics
Ice Cube Limos, Demos & Bimbos lyrics
Ice Cube Look Who's Burnin' lyrics
Ice Cube Make It Ruff, Make It Smooth lyrics
Ice Cube Man Vs Machine lyrics
Ice Cube Man's Best Friend lyrics
Ice Cube Maniac In The Brainiac lyrics
Ice Cube Mental Warfare lyrics
Ice Cube My Loved One lyrics
Ice Cube My Skin Is My Sin lyrics
Ice Cube My Summer Vacation lyrics
Ice Cube N**** of the Century lyrics
Ice Cube Natural Born Killaz lyrics
Ice Cube No Country For Young Men lyrics
Ice Cube No Vaseline lyrics
Ice Cube Nothing Like L.A. lyrics
Ice Cube Now I Gotta Wet'Cha lyrics
Ice Cube Once Upon a Time in the Projects lyrics
Ice Cube Once Upon A Time In The Projects 2 lyrics
Ice Cube Penitentiary lyrics
Ice Cube Pimp Homeo lyrics
Ice Cube Pros Vs Joes lyrics
Ice Cube Pushin Weight Remix lyrics
Ice Cube Pushin' Weight lyrics
Ice Cube Raised in the Hood lyrics
Ice Cube Really Doe lyrics
Ice Cube Record Company Pimpin' lyrics
Ice Cube Right Here Right Now lyrics
Ice Cube Right Here, Right Now lyrics
Ice Cube Robbin' Hood (Cause it Ain't All Good) lyrics
Ice Cube Robin Lench lyrics
Ice Cube Roll All Day lyrics
Ice Cube Rollin' Wit the Lench Mob lyrics
Ice Cube Say Hi To The Bad Guy lyrics
Ice Cube She Couldn't Make It On Her Own lyrics
Ice Cube Smoke Some **** (Album Version) lyrics
Ice Cube Smoke Some Weed lyrics
Ice Cube Soul On Ice lyrics
Ice Cube Spittin' Pollaseeds lyrics
Ice Cube Stand Tall lyrics
Ice Cube Steady Mobbin lyrics
Ice Cube Steal The Show lyrics
Ice Cube Stop Snitchin' lyrics
Ice Cube Stop Snitchin' (feat. Swizz Beatz) lyrics
Ice Cube Stop Snitchin’ (Album Version) lyrics
Ice Cube Stop Snitchin’ (feat. Swizz Beatz) (Album Version) lyrics
Ice Cube Supreme Hustle lyrics
Ice Cube Take Me Away lyrics
Ice Cube Tales From the Darkside lyrics
Ice Cube Tales From the Darkside (Remix) lyrics
Ice Cube Thank God lyrics
Ice Cube The Bomb lyrics
Ice Cube The Curse Of Money lyrics
Ice Cube The Game Lord lyrics
Ice Cube The Gutter Shit lyrics
Ice Cube The Looters lyrics
Ice Cube The Nigga Of The Century lyrics
Ice Cube The Nigga Trapp lyrics
Ice Cube The Nigga Ya Love to Hate lyrics
Ice Cube The Peckin' Order lyrics
Ice Cube The Predator lyrics
Ice Cube The Product lyrics
Ice Cube The Shot lyrics
Ice Cube The Shot (Intro) lyrics
Ice Cube The World Is Mine lyrics
Ice Cube The Wrong Nigga To Fuck With lyrics
Ice Cube Three Strikes You In lyrics
Ice Cube Tomorrow lyrics
Ice Cube Trespass lyrics
Ice Cube True To The Game lyrics
Ice Cube Turn Off the Radio lyrics
Ice Cube U Ain't Gonna Take My Life lyrics
Ice Cube Until We Rich lyrics
Ice Cube Urbanian lyrics
Ice Cube Us lyrics
Ice Cube Waitin' Ta Hate lyrics
Ice Cube War & Peace lyrics
Ice Cube We Be Clubbin' lyrics
Ice Cube We Be Clubbin' (Clark World Remix) lyrics
Ice Cube We Had To Tear This Muthafucka Up lyrics
Ice Cube What Can I Do? lyrics
Ice Cube What Can I Do? (Remix) lyrics
Ice Cube What Is A Pyroclastic Flow? lyrics
Ice Cube What They Hittin' Foe? lyrics
Ice Cube When I Get to Heaven lyrics
Ice Cube When I Get to Heaven (Remix) lyrics
Ice Cube When Will They Shoot? lyrics
Ice Cube Who Are You Lovin lyrics
Ice Cube Who Got The Camera? lyrics
Ice Cube Who's the Mack? lyrics
Ice Cube Why Me lyrics
Ice Cube Why Me? lyrics
Ice Cube Why We Thugs lyrics
Ice Cube Why We Thugs (Album Version) lyrics
Ice Cube Wicked lyrics
Ice Cube Wrong Nigga to Fuck Wit lyrics
Ice Cube X-Bitches lyrics
Ice Cube Y'all Know How I Am lyrics
Ice Cube You Ain't Gotta Lie Ta Kick It lyrics
Ice Cube You Can Do It lyrics
Ice Cube You Can't Fade Me lyrics
Ice Cube You Don't Wanna Fuck Wit These lyrics
Ice Cube You Gotta Lotta That lyrics
Ice Cube You Gotta Lotta That (feat. Snoop Dogg) (Album Version) lyrics
Ice Cube You Know (I'm A Ho) lyrics
Ice Cube You Know How We Do It lyrics
Ice Cube You Know How We Do It (Remix) lyrics
Ice Cube Your Money Or Your Life lyrics

Ice Cube - Look Who's Burnin' Lyrics © copyright notice

All Ice Cube - Look Who's Burnin' lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All Look Who's Burnin' lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2018-01-28 18:41:11 in under 1 µ seconds