"

Quickie lyrics song by Geto Boys

Here is the song lyric of Geto Boys : and you can also sing and watch music video

Shit, tired as..
Need some pussy badder than a motherfucker.
See if this bitch is home.
(Dialing)
(Ringing)
(Girl) - Hello?
(Scarface) - Hello darlin' how you feelin'? It's Sax.
(Girl) - Fine, how are you?
(Scarface) - Ahh, just maxin'
(Girl) - Been thinking of you.
(Scarface) -Yeah? Well let's get together.
(Girl) - Okay.
(Scarface) - Let me take me a shit, and I'ma meet 'cha at 11. Oh yo, bring
a friend, I gotta buddy wit me.
(Girl) - Ain't got no friend.
(Scarface) - What?!
(Girl) - Just come and get me.
(Scarface) - I guess you know what's up.
(Girl) - Yeah I know what's up.
(Scarface) - I ain't down for a love affair, I just wanna fuck.
(Girl) - Better come get me.
(Scarface) - Yo, don't bullshit me, she thinks I wanna long one, but I just
want a Quickie.

Knocked on her window, didn't wanna wake her parents. Came to the door and
the bitch was just starin'
(Scarface) - Come on girl. Yo what the fuck is up?
(Girl) - Why you rushing?
(Scarface) - You rollin' with a nigga bitch or what?
 
Walked out lookin' kinda sexy, jumped in the vehicle, and you know what
happened next D. Took her about an hour to get hot, but once I got her
started it was hard to make her stop. She started making noises, and then
the heavy breathing, I started suckin' the tits, and rubbin' the pussy.
Easy Ha ha ha, yeah.

But anyway.

She was more like beggin', and pleadin' for the fuckin', unzipped my
trousers, and then started suckin'. Had me sayin' shit, I grabbed her by
the sweater, she wanna lick my booty, I guess I better let her. Once I came
I didn't want the bitch to kiss me, she thought I wanted a long one but I
only wanted a Quickie. Ha ha ha ha ha ha, Word. Yeah.

Drove her back home, she was lookin' kind of frantic. I gave the bitch some
dick, I couldn't understand it.

(Scarface) - Ay yo, what's the problem?
(Girl) - I didn't even cum, I shoulda stayed home.
(Scarface) - Yeah, but I'da still got me some. Pull it together, get your
shit and go.

She looked me in my eyes, shook her head and said NO. She'd of killed me if
I didn't fuck her right, so I got on that ass and fucked the pussy all
night. She was cumming hectic two nuts at a time, it really didn't mater,
cuz man, this bitch was fine. She was slippin' off the seat so I caught
her, The girl had the looks that made me wanna fuck her harder, grabbed me
by my head, she was moanin' and prayin', opened up some more, and fucked
her in the ass. The bitch was gettin' married, but all that shit was fine,
I gave the girl a fuckin' that would last a life time.

Oooooh, when I get home, my girl is gonna get me, it turned into a long one
but I only wanted a Quickie.
 
 


Other Music Video Related to Geto Boys Quickie

The Geto Boys Discography



You might as well be looking for:

Geto Boys  -  Geto Boys Songtexte
Geto Boys  -  Quickie Lyrics for an mp3
Geto Boys  -  Geto Boys Letras
Geto Boys  -  Geto Boys Lyrique
Geto Boys  -  Geto Boys Testo
Geto Boys  -  Geto Boys Referencias
Geto Boys  -  Geto Boys Lyric

Others Lyrics by Geto Boys

Singer Artist Name - Song Title
Geto Boys 1 2 The 3 lyrics
Geto Boys 6 Feet Deep lyrics
Geto Boys A Visit With Larry Hoover lyrics
Geto Boys Action Speaks Louder than Words lyrics
Geto Boys Ain't With Being Broke lyrics
Geto Boys And My Word lyrics
Geto Boys Another Nigger in the Morgue lyrics
Geto Boys Assassins lyrics
Geto Boys Bitches & Ho's lyrics
Geto Boys Bling Leading the Blind lyrics
Geto Boys Bring It On lyrics
Geto Boys Cereal Killer lyrics
Geto Boys Chuckie lyrics
Geto Boys Crooked Officer lyrics
Geto Boys Damn it Feels Good to be a Gangsta lyrics
Geto Boys Dawn 2 Dusk lyrics
Geto Boys Declaration Of War lyrics
Geto Boys Dirty Bitch lyrics
Geto Boys Do It Like a G.O. lyrics
Geto Boys Dyin Wit'cha Boots On lyrics
Geto Boys Eye 4 An Eye lyrics
Geto Boys First Light of the Day lyrics
Geto Boys Free lyrics
Geto Boys Fuck a War lyrics
Geto Boys G-Code lyrics
Geto Boys G.E.T.O. lyrics
Geto Boys Gangsta (Put Me Down) lyrics
Geto Boys Gangster of Love lyrics
Geto Boys Geto Boys and Girls lyrics
Geto Boys Geto Fantasy lyrics
Geto Boys Hold It Down lyrics
Geto Boys Homie Don't Play That lyrics
Geto Boys I Don't Fuck With You lyrics
Geto Boys I Just Wanna Die lyrics
Geto Boys I Tried lyrics
Geto Boys I'm Not a Gentleman lyrics
Geto Boys It Ain't Shit lyrics
Geto Boys Leaning On You lyrics
Geto Boys Let a Ho Be a Ho lyrics
Geto Boys Like Some Ho's lyrics
Geto Boys Livin' 4 The Moment lyrics
Geto Boys Mind of a Lunatic lyrics
Geto Boys Mind Playin Tricks On Me lyrics
Geto Boys Murder After Midnight lyrics
Geto Boys Murder Avenue lyrics
Geto Boys Niggas and Flies lyrics
Geto Boys No Nuts No Glory lyrics
Geto Boys Nothing 2 Show lyrics
Geto Boys One Time Freestyle lyrics
Geto Boys Open Minded lyrics
Geto Boys Point of No Return lyrics
Geto Boys Punk-Bitch Game lyrics
Geto Boys Quickie lyrics
Geto Boys Raise Up Bitch lyrics
Geto Boys Read These Nikes lyrics
Geto Boys Real Nigga Shit lyrics
Geto Boys Retaliation lyrics
Geto Boys Scarface lyrics
Geto Boys Seek and Destroy lyrics
Geto Boys Size Ain't Shit lyrics
Geto Boys Still lyrics
Geto Boys Straight Gangstaism lyrics
Geto Boys Street Life lyrics
Geto Boys Talkin' Loud Ain't Saying Nothin' lyrics
Geto Boys The Other Level lyrics
Geto Boys The Secret lyrics
Geto Boys The World is a Ghetto lyrics
Geto Boys They Bitches lyrics
Geto Boys This 's for You lyrics
Geto Boys Thugg Niggaz lyrics
Geto Boys Time Taker lyrics
Geto Boys Trigga Happy Aggin lyrics
Geto Boys Trophy lyrics
Geto Boys We Can't Be Stopped lyrics
Geto Boys What lyrics
Geto Boys When It Gets Gangsta lyrics
Geto Boys Why Do We Live This Way lyrics
Geto Boys Why U Playin lyrics
Geto Boys Yes Yes Yall lyrics

Geto Boys - Quickie Lyrics © copyright notice

All Geto Boys - Quickie lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All Quickie lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2018-07-22 07:43:55 in under 1 µ seconds