We Got This lyrics song by DMX

Here is the song lyric of DMX : and you can also sing and watch music video

.....[Forte & DMX Growling]....

[Chorus - Forte' & DMX]

[Forte']
You wanna bust guns? (You wanna lock fists?) - DMX in parentheses

[Forte]
Forte' ! (DMX!)

[Forte']
Be the hottest!

[Forte' & DMX]
We Got This!!! (You ain't hear?!!!!)

[Forte']
We Got This! ( Nigga! You ain't hear?!!!)

[Forte']
We Got This!

[Forte' & DMX]
Straight up! We locked it!!!

[Forte' - Verse One]

Associated with the razor blade spinners like gym stars and heavy hitters,
Them younger gods love banana clips, broads that strip
candle wax, brown Beamers to whip
And jerk a bitch, known to hit ya, for taking pictures!
Thirty two shots to split ya!
It's all about the cash when I'm fuckin' wit' ya!
John could make ya richer!
Fuck the Prince of Bel-Air!
I'm known to sell heir, got game like a politician
whose trying to add on, when it's not addition
You need to revamp! The hottest nigga out the Refugee Camp!
Run up on you B, and leave your seat damp!
And sell stocks slow, sellin' high, by low
From Madina up to Y.O.
El Capitan John, micapo
Get tore down, and that's the way it go down!
The east is like the wild west without the showdown!
Them niggas be like, "what now?!"
Get cut down! From the gut down!
Intense heh? And leave you shut down!
You knocked out! Regardless, what round! WHAT NOW?!!

[Dmx]

Unghh!!! My nigga said it!!
Niggas'll get it! That's the rule!
I'm 'bout to break money off - a - li'l somethin', pass the food!
Cuz when I'm drunk! I'm a different nigga!
And all you gonna see is a spark, ain't no whiffin' nigga!
I figure like this...It's just me against the world!
Cuz all my fuckin' life, it's been the world against Earl!
What you think I'm-a do...when my back's against the wall!!?
Fuck it! get ROLLED! Roll 'til I fall!
X'll Kill 'em all!!! That's what they say to me now!
You vermon nigga! In a time where it's okay to be foul!!
And you lovin' it!
It's got John Blaze! Just duckin' it!
And this track won't rest, unless X'll put the slug in it!
But, would it fit?! Nah, don't even think like that!
This is some shit that I could let go, and bring right back!
It's like crack, if you cook it, overlook it, so I shook it!!!
Like a pit, what you get, is what you wit' me so I took it!

[Chorus 2x]

[20 Grand Pikasoe - Verse Two]

This track'll make me zone out!
Run up in the party with the chrome out!
Clear Jerome out, no doubt!
Ice jingling, sons mingling, drugs we bring it in!
Pikasoe baby!
Gotta get this money baby!
50's and 100's baby!
My whole crew be sonnin' you
What you gonna talk about wit' a gun in front of you?!
Niggas grimy wit' it, slimy wit' it!

[Forte']
Put in the card baby, you gone
Too many hard rappers live for cunan
You knew John was too on
Me and DMX, whether change your suit on
Walk dogs, word to god bound to live large and get charged, WHAT!?

[DMX]
Unghh! Unghh!
If you my dog, YOU CREEP WHEN I CREEP!
EAT WHEN I EAT!
SLEEP WHEN I SLEEP!
For real, SHIT IS DEEP!
And what you don't know, will kill you!
From X, to Forte' niggas will feel you!!

[Forte']
I'm roundin' mine more
And very few can nine hold
The kick's too strong, y'all niggas do songs, we live on!
Dough to sit on!
I'm down to shit on!

Watch y'all talkin' mothafuckas keep walkin' watch the dogs barkin'!

[DMX]

Ungh! Ungh! Ungh!

I set the clock!
Clip the glock!
Hit the block!
Rip the rock!
In the sock!
Get the knot!
This shit is hot!
Can't deny it, you mothafuckas since you know how it go, don't try it!

[Chorus - 3x]


Other Music Video Related to DMX We Got This

Others Lyrics by DMX

Singer Artist Name - Song Title
DMX (Ain't) No Sunshine lyrics
DMX 2 Tears In A Bucket lyrics
DMX 24 Hours To Live lyrics
DMX 4321 lyrics
DMX A Lot To Learn (Skit) lyrics
DMX A Minute For Your Son lyrics
DMX A'Yo Kato lyrics
DMX Ain't No Sunshine lyrics
DMX Ain't No Way lyrics
DMX Already lyrics
DMX Ama Kill You lyrics
DMX Angel lyrics
DMX ATF lyrics
DMX Baby Motha lyrics
DMX Baby Motha (Skit) lyrics
DMX Blackout lyrics
DMX Bloodline Anthem lyrics
DMX Blown Awa lyrics
DMX Blown Away lyrics
DMX BORN LOSER lyrics
DMX Bring the Noize lyrics
DMX Bring Your Whole Crew lyrics
DMX Buff Ryders (skit) lyrics
DMX Bug Out lyrics
DMX Catz Don't Know lyrics
DMX Come Back In One Piece lyrics
DMX Come Thru (Move) lyrics
DMX Comin For Ya lyrics
DMX Coming From lyrics
DMX Crime Story lyrics
DMX D-X-L (Hard White) lyrics
DMX Damien lyrics
DMX Damien III lyrics
DMX Didn't Go Nowhere lyrics
DMX Do That Shit lyrics
DMX Do You lyrics
DMX Dog Intro lyrics
DMX Dog Love lyrics
DMX Dogs For Life lyrics
DMX Dogs Out lyrics
DMX Don't Gotta Go Home lyrics
DMX Don't You Ever lyrics
DMX Dope Money lyrics
DMX Down Bottom lyrics
DMX Dro Addict lyrics
DMX F*** Y'All lyrics
DMX Fallin' lyrics
DMX Fame lyrics
DMX Flesh of My Flesh, Blood of My Blood lyrics
DMX For My Dogs lyrics
DMX Freestyle lyrics
DMX Friend Of Mine lyrics
DMX Fright Night lyrics
DMX Fuckin' Wit' D lyrics
DMX Fuhgidabowdit lyrics
DMX Get At Me Dog lyrics
DMX Get at Me Dog (Bad Boy Remix) lyrics
DMX Get It on the Floor lyrics
DMX Get It Right lyrics
DMX Get Shot Down lyrics
DMX Get Wild lyrics
DMX Get Your Shit Right lyrics
DMX Getting Down lyrics
DMX Give 'Em What They Wnat lyrics
DMX Give Em What They Want lyrics
DMX Go For Dat lyrics
DMX Go Head lyrics
DMX Go To Sleep lyrics
DMX Good Girls Bad Guys lyrics
DMX Good Girls, Bad Guys lyrics
DMX Goodbye lyrics
DMX Got It All lyrics
DMX Grand Finale lyrics
DMX Grand Finale (Murda Remix) lyrics
DMX Grimy lyrics
DMX Heat lyrics
DMX Here We Go Again lyrics
DMX Holiday lyrics
DMX How's It Goin' Down lyrics
DMX I Can Feel It lyrics
DMX I Can I Can lyrics
DMX I Miss You lyrics
DMX I Run Shit lyrics
DMX I'm A Bang lyrics
DMX I'm A Ruff Ryder lyrics
DMX I'm Gonna Crawl lyrics
DMX Inc Anthem lyrics
DMX Intro lyrics
DMX Intro (Here We Go Again) lyrics
DMX Intro (Year of the Dog...Again) lyrics
DMX It's All Good lyrics
DMX It's Goin Down lyrics
DMX It's Murda lyrics
DMX It's On lyrics
DMX It's Over The Dog Is Back lyrics
DMX It's Personal lyrics
DMX It's Personal (feat Jadakiss & Styles P) lyrics
DMX Jigga My Nigga lyrics
DMX Keep Your Head Up lyrics
DMX Keep Your Shit the Hardest lyrics
DMX Kiss of Death lyrics
DMX Let Me Be Your Angel lyrics
DMX Let Me Be Your Angel (feat Janyce) lyrics
DMX Let Me Fly lyrics
DMX Life Be My Song lyrics
DMX Life Is What You Make It lyrics
DMX Look Thru My Eyes lyrics
DMX Lord Give Me A Sign lyrics
DMX Lord Give Me A Sign (The Convo) lyrics
DMX Lord, Give Me A Sign lyrics
DMX Make A Move lyrics
DMX Mashonda lyrics
DMX Mickey lyrics
DMX Mills lyrics
DMX Money, Cash, Hoes lyrics
DMX More 2 A Song lyrics
DMX More Money, More Cash, More Hoes (Remix) lyrics
DMX Murdergram lyrics
DMX My Hood Is My Life lyrics
DMX My Life lyrics
DMX My Name Is Kiss lyrics
DMX My Niggas lyrics
DMX My Niggaz On the way lyrics
DMX My Song lyrics
DMX Never Gonna Lie lyrics
DMX Next Out the Kennel lyrics
DMX Niggas Die For Me lyrics
DMX Niggaz Done Started Something lyrics
DMX No Love 4 Me lyrics
DMX Nowhere To Run lyrics
DMX Number 11 lyrics
DMX On Top lyrics
DMX One More Road To Cross lyrics
DMX PacMan [Skit] lyrics
DMX Party Up lyrics
DMX Pina Colada lyrics
DMX Platinum Plus lyrics
DMX Prayer lyrics
DMX Prayer [Skit] lyrics
DMX Prayer III lyrics
DMX Pull It lyrics
DMX Pull Out (Skit) lyrics
DMX Pull Up (Skit) lyrics
DMX Pump Ya Fist lyrics
DMX Pure Uncut Remix lyrics
DMX Put Your Money lyrics
DMX Ready To Meet Him lyrics
DMX Right / Wrong lyrics
DMX Rob All Night (If I'm Gonna Rob) lyrics
DMX Rolllin (Urban Assault Vehicle) lyrics
DMX Ruff Ryders Anthem lyrics
DMX Ruff Ryders Anthem (remix) lyrics
DMX Ryde or Die lyrics
DMX Ryde Or Die Boyz lyrics
DMX School Street lyrics
DMX Shorty Was Da Bomb lyrics
DMX Shot Down lyrics
DMX Shut Em Down lyrics
DMX Sincerity lyrics
DMX Slippin' lyrics
DMX Some X Shit lyrics
DMX Sometimes lyrics
DMX Splash Out lyrics
DMX Stomp lyrics
DMX Stop Being Greedy lyrics
DMX Street (Skit) lyrics
DMX Sucka 4 Love lyrics
DMX Take Whats Yours lyrics
DMX Tales From The Darkside lyrics
DMX Talkin Money lyrics
DMX Tear It Up lyrics
DMX Thank You lyrics
DMX The Convo lyrics
DMX The Future lyrics
DMX The Great lyrics
DMX The Hood lyrics
DMX The Indursty lyrics
DMX The Kennel (Skit) lyrics
DMX The Omen lyrics
DMX The Prayer IV lyrics
DMX The Prayer V lyrics
DMX The Prayer VI lyrics
DMX The Professional lyrics
DMX The Rain lyrics
DMX The Shakedown (Skit) lyrics
DMX The Storm (Skit) lyrics
DMX The Story lyrics
DMX The Usual Suspects lyrics
DMX The Way Its Gonna Be(Snippet) lyrics
DMX Time To Build lyrics
DMX Time To Get Paid lyrics
DMX Top Shotter lyrics
DMX Trina Moe lyrics
DMX Trippin Remix lyrics
DMX Twisted Heat lyrics
DMX Untouchable lyrics
DMX Up In Here lyrics
DMX Walk These Dogs lyrics
DMX Walk With Me lyrics
DMX We 'Bout to Blow lyrics
DMX We Don't Give a Fuck lyrics
DMX We Go Hard lyrics
DMX We Got This lyrics
DMX We In Here lyrics
DMX We In Here (Remix) lyrics
DMX We Right Here lyrics
DMX We're Back lyrics
DMX Weed, Hoes, Dough lyrics
DMX What These Bitches Want lyrics
DMX What Yall Want lyrics
DMX What's My Name lyrics
DMX Whatcha Gonna Do lyrics
DMX When I'm Nothing lyrics
DMX Where The Hood At lyrics
DMX Who We Be lyrics
DMX Who's Next lyrics
DMX Why We Die lyrics
DMX World War III lyrics
DMX Wrong Or Right (I'm Tired) lyrics
DMX X Gonna Give It To Ya lyrics
DMX X is Coming lyrics
DMX Y'all Niggaz lyrics
DMX You Could Be Blind lyrics

DMX - We Got This Lyrics © copyright notice

All DMX - We Got This lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All We Got This lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2017-12-09 09:40:37 in under 1 µ seconds