Boom lyrics song by Bananarama

Here is the song lyric of Bananarama : and you can also sing and watch music video

You're too shy
Cos baby I
Need to see a little more attitude
So if you wanna fly
Across my sky
You'd better buy a one-way ticket to the moon

You're too shy
Cos baby I
Need to see a little more attitude
So if you wanna fly
Across my sky
You'd better buy a one-way ticket to the moon

(bridge)
Do you like the way I feel
Do you wanna hold me
Tell me if I let you in
Will you try and control me

(chorus)
Boom! Boom!
Gonna take you out
Bang! Bang!
Gonna knock you down
Boom! Boom!
Gonna turn you 'round
And show you where you started from
Boom! Boom!
Gonna dress you up
Bang!
Gonna tie you down
Boom! Boom!
Gonna lay you out
And start this ride all over again

So think twice
And roll the dice
Lucky number seven's there for you
Come on, spin that wheel
And take that thrill
It's gonna be the best thing that you ever do

(bridge)

(chorus)

I said Boom!
Boom!
Boom!
(x 2)

Na Na Na Na Na Yeah
Show you where you started from
Na Na Na Na Na Yeah
Boom! Boom! Boom!
(x 2)

(chorus ad lib)




Note : the 1997 and 1999 demo versions included the following spoken bit :
When you're ready to go
Just let me know
If you're the man for me
Come on over here and let me feel
Just how much you really want me


publishing : Copyright Control 2001


Other Music Video Related to Bananarama Boom

Others Lyrics by Bananarama

Singer Artist Name - Song Title
Bananarama A Trick of the Night lyrics
Bananarama Aie a Mwana lyrics
Bananarama Ain't No Cure lyrics
Bananarama Another Lover lyrics
Bananarama Bad for Me lyrics
Bananarama Blue Skies lyrics
Bananarama Boom lyrics
Bananarama Boy Trouble lyrics
Bananarama Cairo lyrics
Bananarama Careless Whisper lyrics
Bananarama Cheers Then lyrics
Bananarama Clean Cut Boy (Party Size) lyrics
Bananarama Come Back lyrics
Bananarama Crazy lyrics
Bananarama Cruel Summer lyrics
Bananarama Cut Above the Rest lyrics
Bananarama Dance With a Stranger lyrics
Bananarama Do Not Disturb lyrics
Bananarama Do They Know It's Christmas ? lyrics
Bananarama Doctor Love lyrics
Bananarama Don't Step On My Groove lyrics
Bananarama Don't Stop Me Now lyrics
Bananarama Don't Throw It All Away lyrics
Bananarama Dream Baby lyrics
Bananarama Dum Dum Boy lyrics
Bananarama Ecstasy lyrics
Bananarama Every Shade of Blue lyrics
Bananarama Every Shade Of Blue 2010 lyrics
Bananarama Extraordinary lyrics
Bananarama Feel For You lyrics
Bananarama Frequency lyrics
Bananarama Ghost lyrics
Bananarama Girl About Town lyrics
Bananarama Give in to Me lyrics
Bananarama Give It All Up For Love lyrics
Bananarama Got a Thing for You lyrics
Bananarama He Was Really Sayin' Somethin' lyrics
Bananarama He's Got Tact lyrics
Bananarama Heartless lyrics
Bananarama Help! lyrics
Bananarama Here Comes The Rain lyrics
Bananarama Hey Young London lyrics
Bananarama Hooked on Love lyrics
Bananarama Hot Line to Heaven lyrics
Bananarama I Can't Help It lyrics
Bananarama I Can't Let You Go lyrics
Bananarama I Could Be Persuaded lyrics
Bananarama I Don't Care lyrics
Bananarama I Found Love [*] lyrics
Bananarama I Heard a Rumour lyrics
Bananarama I Love The Way lyrics
Bananarama I Want You Back lyrics
Bananarama I'm Waiting lyrics
Bananarama If lyrics
Bananarama If You Love Me lyrics
Bananarama In A Perfect World lyrics
Bananarama Is She Good To You lyrics
Bananarama Is Your Love Strong Enough lyrics
Bananarama It Ain't What You Do lyrics
Bananarama Keep Your Hands To Yourself lyrics
Bananarama King of the Jungle lyrics
Bananarama Last Thing On My Mind lyrics
Bananarama Let It Be lyrics
Bananarama Let Me Love You One lyrics
Bananarama Link lyrics
Bananarama Live In The Sun lyrics
Bananarama Live Now lyrics
Bananarama Long Train Running lyrics
Bananarama Look On The Floor lyrics
Bananarama Love Bites lyrics
Bananarama Love Comes lyrics
Bananarama Love Don’t Live Here lyrics
Bananarama Love Generation lyrics
Bananarama Love in the First Degree lyrics
Bananarama Love, Leave, Forget lyrics
Bananarama Love, Truth and Honesty lyrics
Bananarama Maybe the Next Time lyrics
Bananarama Megalomaniac lyrics
Bananarama Michael Row The Boat Ashore lyrics
Bananarama Middle Of Nowhere lyrics
Bananarama More More More lyrics
Bananarama More Than Physical lyrics
Bananarama Move In My Direction lyrics
Bananarama Movin' On lyrics
Bananarama Mr Sleaze lyrics
Bananarama Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye lyrics
Bananarama Nathan Jones lyrics
Bananarama No Feelings lyrics
Bananarama Nothing Lasts Forever lyrics
Bananarama Once in a Lifetime lyrics
Bananarama One In A Million lyrics
Bananarama Only Time Will Tell lyrics
Bananarama Only Your Love lyrics
Bananarama Outta Sight lyrics
Bananarama Preacher Man lyrics
Bananarama Preacher Man [Ramabanana Alternative Mix] lyrics
Bananarama Promised Land lyrics
Bananarama Prove Your Love lyrics
Bananarama Push! lyrics
Bananarama Rapture lyrics
Bananarama Ready or Not lyrics
Bananarama Really Saying Something lyrics
Bananarama Rhythm of Life lyrics
Bananarama Riskin' A Romance lyrics
Bananarama Robert de Niro's Waiting lyrics
Bananarama Rough Justice lyrics
Bananarama Rules Of Attraction lyrics
Bananarama Run To You lyrics
Bananarama S-S-S-Single Bed lyrics
Bananarama Scarlett lyrics
Bananarama Set On You lyrics
Bananarama Seventeen lyrics
Bananarama Shy Boy lyrics
Bananarama Sleep lyrics
Bananarama Solid Gold, Easy Action lyrics
Bananarama Some Girls [12 lyrics
Bananarama Some Girls [12" Version] lyrics
Bananarama Starz lyrics
Bananarama State I'm In lyrics
Bananarama Strike It Rich [12 lyrics
Bananarama Strike It Rich [12" Version] lyrics
Bananarama System lyrics
Bananarama Take Me Away lyrics
Bananarama Take Me to Your Heart lyrics
Bananarama Tell Me Tomorrow lyrics
Bananarama Tell Tale Signs lyrics
Bananarama The 'Funrama' Theme lyrics
Bananarama The Sound Of Silence lyrics
Bananarama The Wild Life lyrics
Bananarama Through a Child's Eyes lyrics
Bananarama Time Out lyrics
Bananarama Tokyo Joe lyrics
Bananarama Treat Me Right lyrics
Bananarama Tripping on Your Love lyrics
Bananarama True Confessions lyrics
Bananarama U R My Baby lyrics
Bananarama Venus lyrics
Bananarama Wake Up On Love Me lyrics
Bananarama Waterfall lyrics
Bananarama Waterloo lyrics
Bananarama What a Shambles lyrics
Bananarama What Colour R the Skies Where U Live lyrics
Bananarama What You Gonna Do lyrics
Bananarama White Train lyrics
Bananarama Wish You Were Here lyrics
Bananarama You And I lyrics
Bananarama You Are Not Me lyrics
Bananarama You Give Love A Bad Name lyrics
Bananarama You'll Never Know What It Means lyrics
Bananarama You're Never Satisfied lyrics
Bananarama You've Really Got Something lyrics
Bananarama Young at Heart lyrics
Bananarama Your Love Is Like A Drug lyrics
Bananarama Your Love It Tastes So Sweet lyrics

Bananarama - Boom Lyrics © copyright notice

All Bananarama - Boom lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All Boom lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2018-04-23 13:36:13 in under 1 µ seconds