Hennessy lyrics song by 69 Boyz

Here is the song lyric of 69 Boyz : and you can also sing and watch music video

(Booty Man speaks with a drunken slur)

(phone ringing)
Curtis: Hello?
Jay-Ski: Yo, may I speak to Curtis?
Curtis: Curtis? Yeah, this me!
Jay-Ski: Yo, what up, fool, yo, we goin' to get some Hennessy, man, you
want some?
Curtis: Hennessy? Yeah, I like Hennessy. Wrote a song about it. Wanna hear
it?
Jay-Ski: Naw.
Curtis: Here it go.
Jay-Ski: Nah, man
Curtis: Here it go.

(Track starts here)
[Hennessy...]

Booty Man: Yeah, this is Booty Man in the house, right, tell you a lil'
sumn'...
Hennessy, hennessy
Hennessy, hennessy (Here it go)
Hennessy

Lord, I wanna get messed up
With E&J inside my cup
Although I am black and proud,
The cognac has got me actin' ignorant
Brothers just have to keep messin' up
Why do they gotta get pissy drunk?
For some strange reason it had to be
I had to drink that Hennessy, now
Take me to another bar, take me to a APC
So, I can get a 2-liter Coke and 1/5 of Hennessy
Take me to another bar, drop me off to the APC
So, I can get a 2-liter Coke and 1/5 of Hennessy

Curtis: The Rotweiller? He went to Max Liquors.
Lemonhead? He went to the Edgewood Lounge. Rico?
He went to get some beer and cashews. Some beer and cashews!

Booty Man:
Help me. Wont you help me?
Would you help me find my waaaaay home?
My momma ain't home...

(Dial tone)
Curtis: Heh heh heh heh ... you like it? Hello?
Operator: If you'd like to make ...
Curtis: He mussa hung up.
Operator: ... a call, please hang up and try again.


Other Music Video Related to 69 Boyz Hennessy

Others Lyrics by 69 Boyz

Singer Artist Name - Song Title
69 Boyz 10 Chicken Wands and A Bottle of Dom lyrics
69 Boyz 2 A.M. (Watcha Doin'?) lyrics
69 Boyz Backseat lyrics
69 Boyz Beep-Beep lyrics
69 Boyz Booty Drop lyrics
69 Boyz Caller #10 lyrics
69 Boyz Catch 22 lyrics
69 Boyz Da Mote lyrics
69 Boyz Da Set lyrics
69 Boyz Da Train lyrics
69 Boyz Ding Dong Song lyrics
69 Boyz Do You Want It, Baby? lyrics
69 Boyz Ease on Down da Road lyrics
69 Boyz Freak You Down 2 Da Bass lyrics
69 Boyz Get Together lyrics
69 Boyz Girls Just Wanna lyrics
69 Boyz Hennessy lyrics
69 Boyz I Need You '98 lyrics
69 Boyz Kitty-Kitty lyrics
69 Boyz Let Me Ride That Donkey lyrics
69 Boyz One God, One Judge lyrics
69 Boyz Puddin Tame lyrics
69 Boyz Sticky lyrics
69 Boyz Strip Club Luv lyrics
69 Boyz Survival Of Da Fittest lyrics
69 Boyz Tootsee Roll lyrics
69 Boyz Tootsee Roll [Dance Version] lyrics
69 Boyz Wasn't Me lyrics
69 Boyz Woof Woof lyrics

69 Boyz - Hennessy Lyrics © copyright notice

All 69 Boyz - Hennessy lyrics are property and © copyright of their respective owners.
All Hennessy lyrics provided for educational purposes only.

Generated on 2017-08-18 18:34:05 in under 1 µ seconds